دیدار مسئولین شهرستان با مدیر کل صدا وسیمای استان

جلسه هم اندیشی فرماندار شهرستان خمینی شهر و سرپرست اداره تبلیغات اسلامی با مدیرکل صداوسیما استان اصفهان

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی و مسلم زاده فرماندار شهرستان خمینی با مدیرکل صدا وسیمای مرکز اصفهان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، مسلم زاده فرماندارشهرستان خمینی شهر، حجت‌الاسلام کوچکی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی، خوانساری رئیس شورای هیئات مذهبی حسن زاده مسئول کانون مداحان با مدیرکل صدا وسیمای مرکز استان اصفهان دیدار کردند.

فرماندار شهرستان خمینی شهر در این دیدار گفت: شهرستان خمینی شهرهمجوار به مرکز استان، شهر اصفهان است که دارای مساحت ۱۷۶ کیلومتری و جمعیتی بیش از ۳۱۹هزار نفری بوده که شامل ۴شهر،خمینی شهر، درچه، کوشک، اصغرآباد و دو روستای تیرانچی، قلعه امیریه است. محمودمسلم زاده افزود: این خطّه با بهره گیری از محله های اصیل و سنتی وبا دربرگیری سایر اقوام توانسته مهد عالمان، دانشمندان، فرهیختگان، هنرمندان وانسان های شهیدپرور باشد و شهر درچه به‌عنوان یکی از شهرهای این شهرستان لقب شهر شاهد نمونه کشور را بدست آورده است.

وی اضافه کرد: این شهرستان با بیش از ۲۷۰ هئیت مذهبی یکی از مذهبی ترین شهرستانهای استان بوده و از گذشته لقب حسینیه ایران را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان در این دیدار بیان داشت: به نتیجه می رسیم که در خمینی شهر همدلی وجود دارد و این تعصب نسبت به شهرستان قابل تحسین است، در برنامه های خود تصمیم داشتم سفرهایی به شهرستان های استان اصفهان انجام دهم و انگیزه ای بیشتر پیدا کردم تا نخستین سفر شهرستان را به خمینی شهرداشته باشیم.

بهرام عبدالحسینی افزود: از دو ماه گذشته و قبل از این که خدمتگزار مردم اصفهان شوم، مطالعاتی درباره این استان داشتم و همان طور که
بیان شد مردم شهرستان خمینی شهر مردمی متدین و مومن، وفادار به نظام و انقلاب و ولایت مدار هستندو در همه عرصه ها پرچمدار بوده اند.

شایان ذکر است کلیه اعضای میهمان، هرکدام به اختصار صحبت کردند وحجت‌الاسلام سید محسن کوچکی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی، در بیانات خود اظهار داشت: در شهرستان خمینی شهر مراسم متعددی در طول ایام سال است اما در محرم برنامه های ویژه ای برگزار می‌شود که جای صدا و سیما خالی است امید واریم که صداو سیما بتواند این خلع را پر کند.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .