عنوان سال 1402

اوقات شرعی

حجت‌الاسلام صغیرا کارشناس مذهبی:

محرم و صفر بهترین زمان برای هوشیاری و بصیرت افزایی اقشار مختلف مردم و احیای ارزش های دینی است

حجت‌الاسلام علی صغیرا در همایش مسولان هیئت های مذهبی شهرستان برخوار افزود: مسئولان باید توجه کنند در ماه محرم و صفر آگاه سازی مردم و معرفی شبهات جریان کربلا انجام شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان؛ همایش هیئات مذهبی و مداحان اهلبیت (ع) شهرستان برخوار در مسجد جامع دولت آباد برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام جعفری رئیس اداره تبلیغات اسلامی برخوار در ابتدای این همایش ضمن خیرمقدم به حاضرین نکاتی در خصوص ضرورت ثبت هیآت مذهبی در سامانه طوبی و اخذ مجوز ارائه کرد و افزود اداره تبلیغات به هیآتی که مجوز ندارند و اقدامی برای ثبت نمی کنند خدماتی ارائه نمی کند ایشان در ادامه از مسئولین هیآت خواست که برنامه های هیئت را در دهه محرم با برنامه ریزی عالی و بدون حواشی به پیش ببرند.

در ادامه حجت‌الاسلام علی صغیرا سخنران همایش گفت: محرم و صفر بهترین زمان برای هوشیاری و بصیرت افزایی اقشار مختلف مردم و احیای ارزش های دینی است.

کارشناس امور دینی و مذهبی در همایش مسولان هیئت های مذهبی شهرستان برخوار افزود: مسئولان باید توجه کنند در ماه محرم و صفر آگاه سازی مردم و معرفی شبهات جریان کربلا انجام شود و هیئت های مذهبی با ایجاد جاذبه و جذب حداکثری راه را برای مردم و اقشار مختلف باز کنند.

وی گفت: این دو ماه بهترین فرصت برای ترویج محبت اهلبیت (ع) بخصوص سید و سالار شهیدان است و همه باید در ترویج این محبت شریک شوند و این حرارت و عزای امام حسین (ع) را همگانی کنند.
در این همایش رییس شورای هیات مذهبی برخوار، کارشناسان نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان و اداره برق شهرستان برخوار تذکرو هشدارهای امنیتی، بهداشتی و ایمنی را برای مسئولان هیئت های مذهبی بیان کردند.
همایش مسئولان هیئت های مذهبی شهرستان برخوار شب گذشته در مسجد جامع شهر دولت آباد برگزار شد.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی