معاون فرماندار آران و بیدگل گفت: برنامه های دهه فجر باید خلاقانه، نوآورانه و الهام بخش باشد و ارزش های نظام به خوبی در آن تبیین و سبب جذب جوانان و نوجوانان شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، علی محمد یوسفیان معاون فرماندار آران و بیدگل در نخستین نشست هماهنگی و برنامه ریزی دهه فجر انقلاب اسلامی در سالن چهارم دی فرمانداری گفت: دهه فجر تبلور بیداری اسلامی است که در سال ۵۷ با جان فشانی نیروهای مردمی به ثمر نشست و هر روز به عظمت آن افزوده می‌شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی حاصل عقلانیت سیاسی و تاریخی مردم و مرجعیت شیعه بود که با حضور یکپارچه مردم به ثمر نشست و اکنون با حمایت همین مردم قدرتمندانه در سطح بین المللی حاضر می‌شود و حرف خود را می زند.

معاون فرماندار آران و بیدگل، دهه فجر را موعد میثاق مجدد مردم با انقلاب و آرمان های نظام خواند و گفت: رهبر انقلاب دهه فجر را سرآغاز طلوع دوباره اسلام و یکی از نقاط عطف تاریخ مبارزاتی ملت ایران می دانند و در حقیقت بخشی از تاریخ ملت ما در آن خلاصه می‌شود.

یوسفیان در ادامه با اشاره به تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه گفت: برنامه های این دهه باید خلاقانه، نوآورانه و الهام بخش باشد و ارزش های نظام به خوبی در آن تبیین و سبب جذب جوانان و نوجوانان شود.

در ادامه این نشست، کمیته های ۱۶ گانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان آران و بیدگل تشکیل و اهداف و شرح وظایف هر یک از کمیته ها برای برنامه ریزی و اجرای فعالیت ها و برنامه های دهه فجر تشریح شد.

در این جلسه مسؤولیت کمیته قرآن، مساجد و تشکل های دینی به اداره بتلیغات اسلامی آران و بیدگل سپرده شد.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .