عنوان سال 1402

اوقات شرعی

اخبار اداره کل
اخبار دفاتر شهرستانی
فرهنگی
بهداشت و درمان
فن آوری
نماز جمعه استان

جلسه آسیب شناسی مواد مخدر و روان گردان با حضور کارشناس مواد مخدر نیروی انتظامی در مسجد جامع حاجی آباد شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان حجت‌الاسلام مرادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه از برگزاری جلسه آسیب شناسی انواع مواد مخدر و روان گردان در مسجد جامع حاجی آباد شاهین شهرخبر داد.
سروان حبشی کارشناس اعزامی از نیروی انتظامی در این جلسه گفت: اولین آسیب مواد مخدر در دسترس بودن آن و انواع مختلف آن است که ممکن است بعضی از جوانان به خاطر عدم اطلاع کافی از ضرر و زیان نوعی خاص از مواد مخدر در دام آن بیفتند.

وی افزود امروزه بهترین جوانان ما به علت مشکلات خانوادگی و عدم اطلاع خانواده ها از مواد مخدر در دام شیاطین می افتند و یکی از راه های جلوگیری از این مساله آگاهی کامل خانواده ها از علایم و چگونگی این مواد افیونی است.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

بیانات امام و رهبری

  • بیانات در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی
    بسم الله الرّحمن الرّحیم(۱) و الحمد لله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّة الله فی الارضین. خیلی خوش‌‌آمدید برادران عزیز، خواهران عزیز، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی. این دیدار سالیانه، هم فرصتی است برای اینکه از مجلس شورای ا...

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی