عنوان سال 1402

اوقات شرعی

اخبار اداره کل
اخبار دفاتر شهرستانی
فرهنگی
بهداشت و درمان
فن آوری
نماز جمعه استان

رئیس ستاد اربعین آران و بیدگل گفت: ۱۱ موکب فعال و دارای مجوز و دو موکب در حال اخذ مجوز از شهرستان آران و بیدگل برای خدمت رسانی به زائران حسینی(ع) در عتبات عالیات فعالیت دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، ابوالفضل معینی نژاد فرماندار و رئیس ستاد اربعین شهرستان آران و بیدگل در نشست این ستاد در سالن چهارم دی فرمانداری این شهرستان گفت: کمیته های ۵ گانه فرهنگی، آموزش و اطلاع‌رسانی، اعزام، امنیتی و انتظامی، جذب مشارکت های مردمی و بهداشت و درمان با دبیری ناحیه مقاومت بسیج در آران و بیدگل تشکیل شده است.

وی افزود: ۱۱ موکب فعال و دارای مجوز و دو موکب در حال اخذ مجوز از شهرستان آران و بیدگل برای خدمت رسانی به زائران حسینی(ع) در عتبات عالیات و مراسم اربعین حسینی(ع) فعالیت خواهند داشت.

فرماندار آران و بیدگل خاطر نشان کرد: پیاده روی اربعین حسینی سمبل وحدت و ولایتمداری شیعیان جهان و عظیم ترین حرکت خودجوش مذهبی و سیاسی جهان اسلام است.

معینی نژاد افزود: این آیین باشکوه، عظمت شیعه و پیام عاشورا را به جهانیان نشان می دهد، لذا همه باید برای باشکوه تر شدن این مراسم و رفاه حال زائران تلاش کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل هم در این مراسم خدمت به زائران امام حسین(ع) را توفیق دانست و خاطر نشان کرد: موکب های شهر ستان آران و بیدگل علاوه بر پذیرایی از زائران، تغزیه فکری و فرهنگی هم خواهند داشت.

حجت‌الاسلام مردان افزود: در موکب های این شهرستان در سال گذشته علاوه بر اقامه نماز جماعت در سه نوبت، احکام، مسائل اعتقادی هم بیان شد و بسته های فرهنگی هم بین زائران توزیع شد.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

بیانات امام و رهبری

  • بیانات در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی
    بسم الله الرّحمن الرّحیم(۱) و الحمد لله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّة الله فی الارضین. خیلی خوش‌‌آمدید برادران عزیز، خواهران عزیز، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی. این دیدار سالیانه، هم فرصتی است برای اینکه از مجلس شورای ا...

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی