عنوان سال 1402

اوقات شرعی

رئیس ستاد اربعین آران و بیدگل گفت: ۱۱ موکب فعال و دارای مجوز و دو موکب در حال اخذ مجوز از شهرستان آران و بیدگل برای خدمت رسانی به زائران حسینی(ع) در عتبات عالیات فعالیت دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، ابوالفضل معینی نژاد فرماندار و رئیس ستاد اربعین شهرستان آران و بیدگل در نشست این ستاد در سالن چهارم دی فرمانداری این شهرستان گفت: کمیته های ۵ گانه فرهنگی، آموزش و اطلاع‌رسانی، اعزام، امنیتی و انتظامی، جذب مشارکت های مردمی و بهداشت و درمان با دبیری ناحیه مقاومت بسیج در آران و بیدگل تشکیل شده است.

وی افزود: ۱۱ موکب فعال و دارای مجوز و دو موکب در حال اخذ مجوز از شهرستان آران و بیدگل برای خدمت رسانی به زائران حسینی(ع) در عتبات عالیات و مراسم اربعین حسینی(ع) فعالیت خواهند داشت.

فرماندار آران و بیدگل خاطر نشان کرد: پیاده روی اربعین حسینی سمبل وحدت و ولایتمداری شیعیان جهان و عظیم ترین حرکت خودجوش مذهبی و سیاسی جهان اسلام است.

معینی نژاد افزود: این آیین باشکوه، عظمت شیعه و پیام عاشورا را به جهانیان نشان می دهد، لذا همه باید برای باشکوه تر شدن این مراسم و رفاه حال زائران تلاش کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل هم در این مراسم خدمت به زائران امام حسین(ع) را توفیق دانست و خاطر نشان کرد: موکب های شهر ستان آران و بیدگل علاوه بر پذیرایی از زائران، تغزیه فکری و فرهنگی هم خواهند داشت.

حجت‌الاسلام مردان افزود: در موکب های این شهرستان در سال گذشته علاوه بر اقامه نماز جماعت در سه نوبت، احکام، مسائل اعتقادی هم بیان شد و بسته های فرهنگی هم بین زائران توزیع شد.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی