به همت مدیریت دبیرستان صدرای کاشان نشست های مطالعاتی نوروزی ویژه دانش آموزان در این آموزشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، سرکار خانم فنائیان مدیر دبیرستان صدرای کاشان، با بیان اینکه طرح دوره مطالعاتی نوروزی یکی از طرح‌های این آموزشگاه در راستای تقویت توانایی استعدادهای برتر است، اظهار کرد: هدف از برگزاری این طرح استعداد پروری، تقویت علمی دانش آموزان در قالب گروه های علمی چند نفره، تبادل اطلاعات و دانش علمی، رفع اشکال با حضور مشاوران و مربیان است.

وی با اشاره به اینکه تعداد مشخصی از دانش آموزان در این طرح حضور دارند تاکید کرد: برای ما کمیت مهم نیست و توجه بیشتری به کیفیت اجرای این طرح داریم؛ و تلاش داریم به طور حداکثری دانش آموزان علاقمند و توانمند تقویت شوند.

خانم فنائیان اضافه کرد: فرصت مطالعاتی کوشش برای دانش آموزان برای بهره گیری بیشتر از فضای ایام نوروزی در یک محیط علمی غیررسمی است.

مدیر دبیرستان صدر در ادامه بیان کرد: دبیرستان صدرا به‌عنوان شاخص ترین آموزشگاه مقطع متوسطه در تربیت دانش آموزان موفق که علم و عمل را همراه با هم دارند توانسته نقش موثری در تربیت نسل مومن و انقلابی داشته باشد.

خانم فنائیان با بیان اینکه دبیرستان صدرا توانسته موفقیت خوبی در کسب رتبه های برتر کنکور و میزان قبولی در دانشگاه های شاخص کشور داشته باشد، یادآور شد: دانش آموزان در طول دوره تحصیل در دبیرستان صدرا ضمن گذراندن آزمون های های مختلف پیشرفت تحصیلی و آزمون های آزمایشی در طرح های مختلف ارتقاء تحصیلی حضور مستمر دارند و در عین حال با اجرای برنامه های فرهنگی در جهت تقویت روحیه و انگیزه آنان اقدام می‌شود.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .