عنوان سال 1402

اوقات شرعی

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: پیام عاشورا، اقامه نماز، ولایتمداری و اجرای امر به معروف و نهی از منکر است.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، آیت الله عبدالنبی نمازی در دیدار با دست اندرکاران احداث باغ موزه دفاع مقدس کاشان ضمن تجلیل از خانواده شهیدان، ایثارگران و رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس، از این دوران به‌عنوان دانشگاه و تاریخ ماندگار برای کشور یاد کرد.

وی تاکید کرد: پیام عاشورا تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم حضرت مهدی (عج) ادامه دارد.

عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حادثه عاشورا یک واقعه تاریخی نیست بلکه عاشورا یک دانشگاه و مکتب است که در آن انسان درس بندگی و اخلاص خداوند تبارک و تعالی را می آموزد.

آیت الله نمازی افزود: تاسیس باغ موزه دفاع مقدس کاشان یک کار تشریفاتی نیست بلکه یک کار دفاعی و مقدس برای حفظ و ترویج پیام های عاشوراست.

وی با اشاره به تشکیل شورای عالی توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با ابلاغ رهبر معظم انقلاب در سال گذشته، تصریح کرد: این تدبیر حکیمانه، پیام معرفت شناسی، اخلاص و بندگی و طاعت پرودگار، صفا و خلوص باطن دارد که سرچشمه همه آن از عاشوراست.

امام جمعه کاشان با توجه به کهولت سن پدر و مادران شهیدان هشت سال دفاع از دست اندرکاران باغ موزه دفاع مقدس خواست نسبت به جمع آوری آثار شهیدان اقدام کنند.

آیت الله نمازی با بیان اینکه تاسیس باغ موزه دفاع مقدس برای مردم و به‌ویژه نسل جوان و نوجوان پیام دارد، یادآور شد: پیام اصلی این باغ موزه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم است.

وی هم چنین با تقدیر از دست اندرکاران باغ موزه دفاع مقدس کاشان بر تسریع در ساخت بخش های مختلف این باغ موزه تاکید کرد.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی