عنوان سال 1402

اوقات شرعی

حسن زارع گفت: مراسم احیای نیمه شعبان با عنوان «احیای مهدوی، استغفار، اضطرار، دعا» با حضور مردم خداجوی، در امامزاده موسی (ع) شهر اردستان برگزار می‌شود.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان اردستان بیان داشت، مراسم احیای نیمه شعبان با عنوان «احیای مهدوی، استغفار، اضطرار، دعا» با حضور مردم خداجوی، در امامزاده موسی (ع) شهر اردستان برگزار می‌شود.

حسن زارع گفت، مراسم احیای نیمه شعبان که از ساعت ۲۲:۴۵ تا ۳ بامداد ادامه دارد، همراه با قرائت دعای کمیل و فرازی از مناجات شعبانیه با مدیحه‌سرایی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بر پا می‌شود.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان اردستان اظهار داشت:از امام جعفر صادق(ع) روایت است که از امام محمدباقر(ع) در مورد فضیلت شب نیمه شعبان سؤال شد، امام فرمود آن شب بعد از لیلة‌القدر افضل شب‌ها است، در آن شب خداوند به بندگان، فضل خود را عطا مى‌فرماید و  ایشان را به من و کرم خویش مى‌آمرزد، پس سعى و کوشش کنید در تقرب جستن به سوى خداى تعالى در آن شب که آن شبى است که خدا قسم یاد فرموده به ذات مقدس خود که سائلى را از درگاه خود تا زمانی که مطلب گناهی را درخواست نکند، دست خالى برنگرداند.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی