ضرورت شایسته سالاری در انتخاب مدیران/ مردم غزه مردانه در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده اند

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با توصیه همگان به حفظ تقوای الهی و ترک معاصی اظهار کرد: اهل تقوا کسانی هستند که همواره می‌ترسند در روز کارهایی را با غفلت از یاد خدا انجام داده باشند.

آیت الله طباطبایی نژادنماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان جهنم را آماده‌شده برای غافلان بیان کرد و گفت: رفیق و هم‌نشین بد‌ ازجمله علل غافل شدن از یاد خدا است.

وی با تصریح اینکه خط و خط بازی را در کشور باید کنار بگذاریم، تأکید کرد: در انتخاب مدیران باید شایسته‌سالاری صورت بگیرد نه آدم‌های سست و نابلد به دلیل هم‌حزبی بودن بر سرکار گماشته شوند.

آیت‌الله طباطبایی نژاد با اشاره به حادثه دردناک نفت‌کش سانچی و درگذشت 32 نفر در آن حادثه، گفت: خداوند به غریق و کسی که زیر آوار بمیرد ثواب شهید می‌دهد؛‌این مصیبت برای همه ملت بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان در خصوص هوای پاک اظهار کرد: مسئولیت هوای پاک فقط بر عهده دولت نیست و خود مردم نیز در این زمینه باید مشارکت داشته باشند، از استفاده وسایل متحرکه دودزا باید پرهیز کرد.

وی بر لزوم کاهش خودروهای تک‌سرنشین تأکید کرد: مردم باید به فرهنگ پیاده‌روی و استفاده از حمل‌ونقل عمومی روی‌آورند؛‌ اصفهان بعد از تهران دومین شهر نامطلوب از لحاظ کیفیت هوا در کشور است.

* ایستادگی مردانه مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی

آیت‌الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه امروز روز غزه است، گفت: رژیم صهیونیستی ابتدا این منطقه را غصب و سپس فلسطینی‌ها آن را پس گرفتند و با مردانگی در برابر عمال رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند و ان‌شاءالله مسلمانان به پیروزی نهایی خواهند رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان با اشاره به راهپیمایی عظیم و میلیونی مردم ایران علیه دولت شاهپور بختیار در زمان شاهنشاهی،‌ تصریح کرد: این راهپیمایی بزرگ بدن آن دولت پوشالی را به لرزه انداخت.

وی خطاب به دولتمردان گفت: اگر واقعا بودجه هم کم دارید حقوق کارمند، کارگر و پرستار را عقب نیندازید، بارها گفته ام حقوق ناچیز آنها را با تاخیر پرداخت نکنید؛ اگر جای آنها بودم هرگز پول کارگر را عقب نمی انداختم و گاهی همین مسائل عاملی برای ایجاد اغتشاشات می شود.

آیت‌الله طباطبایی نژاد به دولت پیشنهاد داد: برای یکی و دو ماه حقوق وکلا، مسئولان و  قضات را پرداخت نکنید و حقوق های زیر یک میلیون را پرداخت کنید.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .