عنوان سال 1402

اوقات شرعی

اخبار اداره کل
اخبار دفاتر شهرستانی
فرهنگی
بهداشت و درمان
فن آوری
نماز جمعه استان

ضرورت شایسته سالاری در انتخاب مدیران/ مردم غزه مردانه در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده اند

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با توصیه همگان به حفظ تقوای الهی و ترک معاصی اظهار کرد: اهل تقوا کسانی هستند که همواره می‌ترسند در روز کارهایی را با غفلت از یاد خدا انجام داده باشند.

آیت الله طباطبایی نژادنماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان جهنم را آماده‌شده برای غافلان بیان کرد و گفت: رفیق و هم‌نشین بد‌ ازجمله علل غافل شدن از یاد خدا است.

وی با تصریح اینکه خط و خط بازی را در کشور باید کنار بگذاریم، تأکید کرد: در انتخاب مدیران باید شایسته‌سالاری صورت بگیرد نه آدم‌های سست و نابلد به دلیل هم‌حزبی بودن بر سرکار گماشته شوند.

آیت‌الله طباطبایی نژاد با اشاره به حادثه دردناک نفت‌کش سانچی و درگذشت 32 نفر در آن حادثه، گفت: خداوند به غریق و کسی که زیر آوار بمیرد ثواب شهید می‌دهد؛‌این مصیبت برای همه ملت بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان در خصوص هوای پاک اظهار کرد: مسئولیت هوای پاک فقط بر عهده دولت نیست و خود مردم نیز در این زمینه باید مشارکت داشته باشند، از استفاده وسایل متحرکه دودزا باید پرهیز کرد.

وی بر لزوم کاهش خودروهای تک‌سرنشین تأکید کرد: مردم باید به فرهنگ پیاده‌روی و استفاده از حمل‌ونقل عمومی روی‌آورند؛‌ اصفهان بعد از تهران دومین شهر نامطلوب از لحاظ کیفیت هوا در کشور است.

* ایستادگی مردانه مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی

آیت‌الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه امروز روز غزه است، گفت: رژیم صهیونیستی ابتدا این منطقه را غصب و سپس فلسطینی‌ها آن را پس گرفتند و با مردانگی در برابر عمال رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند و ان‌شاءالله مسلمانان به پیروزی نهایی خواهند رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان با اشاره به راهپیمایی عظیم و میلیونی مردم ایران علیه دولت شاهپور بختیار در زمان شاهنشاهی،‌ تصریح کرد: این راهپیمایی بزرگ بدن آن دولت پوشالی را به لرزه انداخت.

وی خطاب به دولتمردان گفت: اگر واقعا بودجه هم کم دارید حقوق کارمند، کارگر و پرستار را عقب نیندازید، بارها گفته ام حقوق ناچیز آنها را با تاخیر پرداخت نکنید؛ اگر جای آنها بودم هرگز پول کارگر را عقب نمی انداختم و گاهی همین مسائل عاملی برای ایجاد اغتشاشات می شود.

آیت‌الله طباطبایی نژاد به دولت پیشنهاد داد: برای یکی و دو ماه حقوق وکلا، مسئولان و  قضات را پرداخت نکنید و حقوق های زیر یک میلیون را پرداخت کنید.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

بیانات امام و رهبری

  • بیانات در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی
    بسم الله الرّحمن الرّحیم(۱) و الحمد لله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّة الله فی الارضین. خیلی خوش‌‌آمدید برادران عزیز، خواهران عزیز، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی. این دیدار سالیانه، هم فرصتی است برای اینکه از مجلس شورای ا...

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی