امام جمعه موقت اصفهان گفت:بیداری مقام معظم رهبری و ملت ایران مانع نفوذ امریکا شد چرا که ما اهل مذاکره هستیم اما اهل تسلیم نیستیم.
 

به گزارش ایمنا؛ حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی  در خطبه‌های نماز عبادی -سیاسی جمعه امروز با تأکید بر سخنان مقام معظم رهبری در زمینه برجام افزود: مقام معظم رهبری فرمودند  از اشتباهات در برحام  عجله بود که ما می‌خواستیم زود به نتیجه برسیم و قضیه را جمع کنیم.
وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال بردگی ما و ذلت اسلام است، تصریح کرد: دشمن باید بداند که ما هرگز و تحت هیچ شرایطی تسلیم زورگویی‌ها و قلدری‌های آنها و ایادی‌اش نخواهیم شد.
وی اضافه کرد: طرح آن‌ها این بود که با امضای برجام نفوذ کنند و سفارت ایجاد کنند و مملکت را به روزهای قبل از انقلاب برگردانند.
امام جمعه موقت اصفهان بیداری مقام معظم رهبری و ملت ایران را مانع از نفوذ امریکا دانست و افزود: ما اهل مذاکره هستیم ولی اهل تسلیم نیستیم.
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به نفوذ آمریکا از طریق برجام گفت: دشمن به دنبال بازگشت ملت ایران به گذشته بود اما در این میان هوشیاری و بصیرت رهبر معظم انقلاب مانع تحقق اهداف دشمنان شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت جمعی از زائران اربعین حسینی در حله عراق گفت: تروریست‌ها با این اقدام جنایت‌کارانه خود بزدلی‌شان را بار دیگر ثابت کردند.
وی با انتقاد از بی تعهدی مسؤولان در خصوص حادثه قطار مشهد و سقوط بالگرد تأکید کرد: ملت ولی نعمت ما هستند و آن‌ها ما را به این پست و مقام رسانده‌اند، آیا این حوادث نباید مسؤولان را به فکر اندازد؟ چرا دعواهای سیاسی  ما را از مشکلات مردم غافل کرده است؟
میردامادی به بحث پیگیری حقوق‌های نجومی هم اشاره کرد و گفت: مسأله مهم حقوق‌های نجومی برای مردم روشن نشد و مقام معظم رهبری چند بار باید در مورد بی‌عدالتی‌ها فریاد بزنند، در مملکتی که عده‌ای در اجاره خانه خود مانده‌اند، چه معنی دارد که از بیت‌المال چند صدمیلیونی دریافت شود؟
امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: علاوه بر این نارسایی‌ها، پرداخت حقوق‌های نجومی چند ده میلیونی ‌که متأسفانه برخی آن را قانونی می‌دانند، سبب دلسردی مردم شده است.
میردامادی با بیان این که ایران تا به ثمر رسیدن این انقلاب شاهد جانفشانی شهدا و رزمندگان خود بوده است، ادامه داد: ما در این مسیر خسارات بسیاری را متحمل شده‌ایم بنابراین به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد دشمنان اهداف خود مبنی بر بازگشت ایران به دوران از قبل از انقلاب را دست یافته ببینند.
وی به نیمه تمام ماندن طرح‌های عمرانی کشور اشاره کرد و گفت: این شرایط سبب ایجاد نارضایتی در میان مردم شده است، طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام مانده، بی‌عدالتی وجود دارد و اجاره بهای مسکن بالاست.
امام جمعه اصفهان با اشاره به آیه‌ای از قرآن اظهار کرد: متذکر نعمت الهی بشوید، زمانی که دشمن قصد نفوذ در شما را داشت، خداوند دست او را قطع و شما را از شر او محفوظ داشت.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .