امام جمعه سمیرم گفت: خوشحالیم که امروز شاهدیم فردی منتخب نمایندگان مجلس خبرگان شده که خار چشم انگلیس و آمریکا بوده و خوشبختانه اعتماد امروز مردم به آیت الله جنتی است.
رئیس جدید خبرگان  رهبری خار چشم دشمنان است
 

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، حجت الاسلام حسین رجایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته سمیرم با اشاره به نخستین نشست مجلس خبرگان به توصیه های مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری نقشه و چراغ راه رشد و تعالی نظام است.
وی گفت: مقام معظم رهبری ایستادگی در مقابل دشمن را عامل ترس کشور های کوچک دانست و اینکه امروز کشورهای ضعیفی همچون جیبوتی و مالدیو در برابر ما می ایستند نشان از ضعف در ایستادگی ماست.
حجت الاسلام رجایی پور با اشاره به ایستایی در برابر جنگ نرم دشمنان گفت: استکبار هر روز با نقشه جدیدی وارد جنگ نرم با ما می شود و امروز با عنوان نفوذ با ما وارد نبرد شده است.
وی گفت: مقام معظم رهبری در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان دفاع از سرمایه های انقلاب همچون نیروهای انقلابی و ولایی را اولویت خواندند زیرا که امروز می بینیم دشمنان ما این افراد را برای تضعیف انقلاب نشانه گرفته است.
امام جمعه سمیرم گفت: رهبر انقلاب امروز خواستار ایستادن در برابر افرادی است که به دنبال دوقطبی کردن و تفرقه انگیزی در جامعه می باشند و ما نباید اجازه دهیم این افراد در راستای نقشه دشمن گام بردارند.
وی گفت: اقتصاد مقاومتی بدون شک راه مقابله با تحریم و تهدید های دشمنان بوده و باید امروز مسئولان گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند تا کشوری مقتدر و قدرتمند را بسازیم.
حجت الاسلام رجایی پور با اشاره به انتخابات رئیس مجلس خبرگان گفت: خوشحالیم که امروز شاهدیم فردی منتخب نمایندگان مجلس خبرگان شده که خار چشم انگلیس و آمریکا بوده و خوشبختانه اعتماد امروز مردم به آیت الله جنتی است.
وی خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم باید به دنبال تصویب قوانین و لایحه هایی باشند که در راستای اقتدار انقلاب و رفع گرفتاری های مردم می باشد نه اینکه به دنبال خوشحال کردن دشمنان این نظام.
امام جمعه سمیرم با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان گفت: غبار روبی مساجد یک سنت حسنه بوده و باید مساجد را در تمام ابعاد برای استقبال از ماه رمضان آماده کنیم.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .