امام جمعه مبارکه گفت: مجلس خبرگان در این انتخاب انقلابی هیئت رییسه دین خود را به اسلام ادا کرد.
مجلس خبرگان با انتخاب هیئت رییسه، دین خود را به اسلام ادا کرد
 

 

به گزارش خبرنگارایمنا از شهرستان مبارکه، حجت الاسلام محمد جواد محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر مبارکه با بیان اینکه اقدام مجلس خبرگان در انتخاب هیئت رئیسه مصداق انقلابی عمل کردن این مجلس است، اظهار داشت: هیئت رییسه مجلس خبرگان از بهترین افراد انتخاب شدند.
وی گفت: این انتخاب به همه فضای سازی های رسانه ای دشمن و شایعات و شبهات پایان داد.

 

حجت الاسلام محمدی با تشکر از خدمات نماینده دوره قبلی و آرزوی موفقیت برای نماینده جدید شهرستان‌ مبارکه اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب قوانین درست، صحیح و اصولی، مسیر حرکت دولت را به نوعی ریل گذاری و هدایت می کند.
وی گفت: دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بطور رسمی از فردا آغاز به کار می‌کند، و همه نمایندگان باید در راستای منویات و فرمایشات رهبری، قانون اساسی و آرمان‌های و ارزش‌های اسلامی عمل کنند.
حجت الاسلام محمدی با تقدیر از زحمات دوره چهار ساله علی ایرانپور نماینده مجلس نهم، تاکید کرد: مجلس در نظام اسلامي از جايگاه بسيار مهمی برخوردار است.
وی خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید با تصویب قوانین و لایحه ها در راستای اقتدار انقلاب و رفع گرفتاری های مردم گام بردارند.
امام جمعه مبارکه تصریح کرد: گفت: آل سعود با ممانعت از حضور حجاج ایرانی می‌خواهد بر روی شکست‌های عالم سیاست خود سرپوش بگذارد.

حجت الاسلام محمدی با تأکید بر اینکه آل سعود در قضیه حج بنا دارد از ملت ایران انتقام بگیرد، خاطرنشان کرد: آل سعود با این کارها می‌خواهد بر روی شکست‌های متعدد خود در عالم سیاست سرپوش بگذارد و با این بهانه‌گیری‌ها از حضور مردم ایران در عربستان ممانعت می‌کند.
وی اظهار کرد: آل سعود در یمن و سوریه باعث کشتار مردم بی گناه شده است، همچنین باعث ایجاد تفرقه در بین کشورهای اسلامی است.
امام جمعه مبارکه گفت: مقام معظم رهبری تکیه به توان داخلی ومقاومت و ایستادگی را رمز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دانسته و تاکید کردند که باید این مقاومت وتکیه بر توان داخلی روز به روز در جامعه تقویت شود.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تلاش روز افزون و تکیه بر توان داخلی میسر خواهد شد.
حجت الاسلام محمدی تاکید کرد: امیدوار بودن به حمایت‌های دشمنان چیزی جز شکست به دنبال نخواهد داشت .
امام جمعه مبارکه با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: غبار روبی مساجد یک سنت حسنه است و باید مساجد را برای استقبال از ماه میهمانی خدا آماده کنیم.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .