نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: جنگ سخت و حمله نرم از مراحل تهاجمات بی‌وقفه زورگویان جهانی است و فکر نکنیم که جنگ ما با آمریکا تمام شده، بلکه به شکلی دیگر آغاز و ادامه دارد.
جنگ سخت و حمله نرم از مراحل تهاجمات بی‌وقفه زورگویان جهانی است
 

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در این شهرستان افزود: کشور ما با سه مرحله تهاجم شامل جنگ نظامی، حمله نرم و نفوذ مواجه بوده و هست و تنها راه برون‌رفت از آن همانگونه که مقام معظم رهبری تعیین کردند در مقتدر شدن کشور، بقا، پیشرفت و تحقق اهداف انقلاب و ملت است و همه مسئولان در مسیر این اقتدار وظایفی دارند که باید به طور جدی عمل کنند.
وی، با اشاره به دیدگاه معظم له مبنی بر اینکه جبهه استکبار ذاتا به دنبال فراگیر کردن سلطه بر ملت‌هاست، اظهار داشت: دشمن به مذاکرات قانع نمی‌شود، بلکه به دنبال آن است که ملت را ذلیل و اسیر خود کند.
عضو خبرگان رهبری، با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، از آن به عنوان معجزه قرن یاد کرد و گفت: دشمن به گونه‌ای خرمشهر را مسلح کرده بود که بر اساس محاسبات و معادلات نظامی و فرمول‌های دانش نظامی هیچ احتمال و امکان تصرف آن وجود نداشت.
آیت الله نمازی افزود: از 10 اردیبهشت تا سوم خردادماه سال 61 چهار مرحله عملیات پشت سر هم اتفاق افتاد و این عملیات که مایه سربلندی ایران و اسلام بود، با رمز «بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله القاسم الجبارین یا علی بن ابیطالب(ع)» رقم خورد.
وی تأکید کرد: دستاوردهای این عملیات که باور داریم مایه اقتدار اسلام بود را باید برای نسل‌های آینده حفظ و ضبط کنیم تا نسل‌های آینده بدانند پدرشان چه معجزه‌ای کردند.
به گفته وی، جان کری وزیر امور خارجه آمریکا به مسؤولان مذاکره 1+5 سفارش کرده که جریان مذاکرات هسته‌ای با ایران را برای نوه‌های خود تعریف کنید که چگونه ما در مذاکرات وزیر ایران را شکست دادیم، در حالی که آنها به شیطنت خود می‌نازند ما نباید از بیان کراماتی که نصیب ملت ما شده، غفلت کنیم.
امام جمعه کاشان، آزادسازی پنج هزار و 400 کیلومتر مربع از سرزمین ایران، تسلیم 19 هزار اسیر بعثی، 17 هزار کشته از سپاه صدام، انهدام 60 فروند هواپیمای دشمن، انهدام 418 دستگاه تانک و نفربر و غنیمت 56 خودرو و یک فروند هلکوپتر را از جمله دستاوردهای نظامی عملیات فتح خرمشهر برشمرد.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .