عنوان سال 1402

اوقات شرعی

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین کشایی با اشاره به اینکه امروزه ارتباطات به صنعتی تبدیل شده که همه شئون زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده است، اظهار داشت: جمعیتی بالغ بر 20 میلیون کاربر شبکه‌های اجتماعی در ایران است.
وی به شعار امسال روز جهانی ارتباطات تحت عنوان "صنعت ارتباطات، فناوری اطلاعات و تاثیر آن بر جامعه" اشاره کرد و افزود: نباید در برابر صنعت ارتباطات بی‌تفاوت بود بلکه باید آن را بشناسیم و نسبت به آن‌ حساسیت نشان دهیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان بیان داشت: این شرکت 2 میلیون و 400 هزار خط تلفن ثابت، 4 میلیون و 600 هزار خط تلفن همراه و 800 هزار مشترک اینترنتی را پوشش می‌دهد.
وی با اشاره به اهمیت توسعه و ارتقای سیستم‌ها و خدمات مخابراتی به مردم، تصریح کرد: امسال درصددیم پوشش مخابراتی نسل چهارم تلفن همراه را در اختیار مردم قرار دهیم، زیرا شهروندان روز به روز نیازمند سرویس‌های مخابراتی جدید هستند.
کشایی خاطرنشان کرد: ما هنوز نتوانسته ایم به خوبی پاسخگوی نیازهای مردم باشیم، زیرا کارهای اجرایی در بخش مخابرات بسیار پرهزینه، پیچیده و زمانبَر است.
گفتنی است؛ نسل چهارم تلفن همراه بر مبنای پروتکل اینترنت(IP) داده‌های صوتی و تصویری را با سرعتی بسیار بالاتر از نسل‌های قبل (از یکصد مگابیت در ثانیه تا یک گیگابیت در ثانیه) در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی