به گزارش صاحب نیوز؛ حجت‌الاسلام غلامرضا عادل در همایش در حریم ملکوت و کارگاه آموزشی و توجیهی اعضای هیئت امنا و خادمان بقاع متبرکه سراسر استان اصفهان که در جوار حرم مطهر امامزاده سیدان الکریمان(ع) دولت آباد برگزار شد، اظهار کرد: کرامات امامزادگان عظیم الشان بزرگترین سند برای وجود بر حق این بزرگواران به عنوان فرزندان اهل بیت(ع) هستند.

وی افزود: امامزادگان عظیم الشان عالمان، دانشمندان و مبلغان دین مبین اسلام بودند که برای ترویج و نشر معارف اسلامی به ایران مهاجرت کردند و مایه خیر و برکت برای کشورمان شدند.

معاون سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: اکنون تمام امامزادگان محور توسعه، رونق و آبادانی شده‌اند و این امر نیز نشان دهنده بزرگی و عظمت این ستارگان آسمان عصمت و طهارت بروی زمین است.

وی خاطر نشان کرد: اگر ما توفیق خدمتگزاری به اهل بیت(ع) نصیبان نشده است اما به واسطه لیاقتی که به ما اعطاء شده امروز توفیق خادمی فرزندان اهل بیت(ع) را به دست آورده ایم و باید از این فرصت بهترین استفاده را ببریم.

عادل بیان کرد: امروز بردوش تک تک اعضای هیئت امنا و خادمان امامزادگان عظیم الشان وظیفه خطیر و مهم ترویج و نشر معارف اسلامی و حراست از ارزش های اسلامی گذاشته شده است که باید با بصیرت و آگاهی این امر مهم را به سرمنزل مقصود برسانند.

وی به توطئه‌های دشمنان اسلام برای از بین بردن ارزش‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام 3000 شبکه ماهواره‌ای با هدف از بین بردن ارزش‌های اسلامی ایجاد کرده‌اند و امروز باید با بصیرت و آگاهی نگذاریم که در ایام محرم و صفر و در مراسم‌های عزاداری امام حسین(ع) با ورود خرافات و بدعت‌های نادرست و غلط دسیسه‌های آنان اجرا شود.

معاون سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: ترویج فرهنگ عاشورایی و اخلاق اسلامی بهترین راه برای جلوگیری از دسیسه‌های دشمنان اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: امروز و در این برهه حساسی که قرار داریم باید همه ما در لباس سربازی ولی فقیه پیرو منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باشیم تا بتوانیم به سلامت از این گذرگاه نیز گذر کنیم.

عادل گفت: واقعه کربلا دانشگاهی برای بشریت محسوب می‌شود و در همین راستا و با هدف تبیین پیام قیام امام حسین(ع) سعی شده است تا با استفاده از ظرفیت‌های اماکن متبرکه برنامه‌هایی در قالب طرح بصیرت عاشورایی با پیوست‌های جهت نشر معارف اسلامی در سطح جامعه طراحی و برنامه‌ریزی و اجرا شود و باید در این راستا تمام تلاش و همت خود را به کار بگیریم تا این طرح بیشترین تاثیر را داشته باشد.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .