عنوان سال 1402

اوقات شرعی

به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، حجت الاسلام محمدعلی انصاری پیش از ظهر در مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی ثقلین اظهار کرد: ترویج کتاب الهی در بین جوانان بسیار حائز اهمیت چون جوانان با آشنا شدن مفاهیم قرآنی در برابر دسیسه‌های فرهنگی دشمنان خواهند ایستاد.

وی افزود: بهترین راه مبارزه با تهاجم و شبیخون فرهنگی اجرای احکام قرآنی است که باید با فرهنگ‌سازی در جامعه و بین جوانان در برابر این شبیخون فرهنگی ایستادگی کرده تا دشمنان بدانند جوانان در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان خواهند ایستاد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان عنوان کرد: سه کشور در جهان فارس زبان هستند ایران، افغانستان و تاجیکستان ولی 350 شبکه فارسی‌زبان در جهان برای مبارزه با اسلام راه‌اندازی شده است؛ چون از این هراس دارند که انقلاب به کشورهای دشمنان قسم‌خورده آن رخنه نکند و باعث فروپاشی آن کشور نشود.

وی ادامه داد: از جوانان عزیز شرکت‌کننده در جشنواره قرآنی ثقلین در شهرستان چادگان تشکر می‌کنم که با استقبال خوبی همراه شد و انتظار داریم این رقابت فرهنگی قرآنی و جشنواره در شهرستان رونق بیشتری داشته باشد و ما شاهد حضور جوانان بیشتری در این عرصه‌ها باشیم.

مجتبی باباجانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چادگان نیز در این مراسم گفت: جشنواره ثقلین بسیار موردتوجه و استقبال مردم شهرستان قرار گرفت به طوری که در جشنواره قرآنی ثقلین بیش از 599 نفر از شهرستان چادگان با هدف آشنایی و انس مخاطبان با معارف قرآن و سیره اهل‌بیت شرکت کردند.

وی گفت: جشنواره ثقلین با دو بخش شفاهی و کتبی و در 18 رشته مختلف ازجمله حفظ، اذان، نهج‌البلاغه، احکام برگزار شد.

به گزارش فارس، در پایان این جشنواره از 65 نفر از برترین‌های جشنواره تقدیر شد.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی