احمد سالک کاشانی

نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس؛

رسالت مدافعان انقلاب تقویت جامعه بر اساس مبانی ارزشی است/ خودبرتربینی مسئولان به دلیل تمجیدهای بی‌جا از آن‌ها

نماینده مردم اصفهان در مجلس، با بیان اینکه تقویت جامعه بر اساس مبانی ارزشی رسالت بزرگ بر دوش مدافعان انقلاب است، گفت: دشمنان قسم‌خورده نظام جمهوری اسلامی همواره در تلاش بوده‌اند تا جامعه ما را از ارزش ها تهی بکنند.

به گزارش صاحب نیوز؛به نقل از ندای اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد سالک کاشانی، پیش از ظهر امروز در جمع اعضای مجمع اصولگرایان اصفهان، اظهار کرد: باید به توصیه‌های ائمه معصومین(ع) در مباحث اجتماعی، سیاسی و اخلاقی توجه داشته باشیم و جامعه را بر اساس مبانی ارزش دینی تقویت کنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تقویت جامعه بر اساس مبانی ارزشی رسالت بزرگ بر دوش مدافعان انقلاب است، تصریح کرد: دشمنان قسم‌خورده نظام جمهوری اسلامی که از ابتدای پیروزی انقلاب با خدعه‌ها و توطئه‌های فراوان در پی از بین بردن این نظام مبتنی بر ارزش ها بوده است، همواره در تلاش بوده‌اند تا جامعه ما را از ارزش ها تهی بکند.

وی تأکید کرد: در جامعه ما محور دین است و محور دین ولایت هست، برای پیشرفت چنین جامعه‌ای باید همواره خود را در محضر خدا بدانیم و طوری عمل کنیم که مطمئن باشیم باید در مقابل خداوند سبحان، دین و مردم پاسخگو باشیم.

حجت‌الاسلام سالک کاشانی گفت: امام علی (ع) در نامه‌ای خطاب به مالک اشتر می‌فرمایند همواره انسان های متقی، اهل ورع، صادق و پرهیزگار را به دوستی بگیر و از انسان های دورو و مجیزگوی نا به جا پرهیز داشته باش.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تمجیدهای بی‌جا از مسئولان او را دچار خودبرتربینی، طغیان و سرکشی فرد می‌کند.

وی با توصیه به داشتن تقوا، گفت: انسان های متقی در امور خود میانه‌رو هستند و منطق درستی را در کارهایشان رعایت می کنند، امام علی (ع) می‌فرمایند ارزش یک انسان به اندازه همت او است.

حجت‌الاسلام سالک تأکید کرد: هر چه همت انسان در مسیر صراط ولایت و توحید باشد مقبولیتش در جامعه بیشتر است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: هرچقدر خصائص عالی اخلاقی را در خود تقویت کنیم قطعاً بیشتر در مسیر اهداف اسلام ناب، ائمه معصومین (ع)، انقلاب و مقام معظم رهبری قدم بر خواهیم داشت.

وی با اشاره به لزوم توجه به مسئله شایسته‌سالاری، اظهار کرد: فعالیت حزبی با نگاه دنیایی چیزی جز سهم خواهی خروجی نخواهد داشت ولی در فعالیت حزبی اگر خدا مدنظر گرفته شود نتیجه انتخاب‌هایشان شایسته‌سالاری خواهد بود.

حجت‌الاسلام سالک تصریح کرد: باید خود را متخلق به اخلاق الهی کنیم چراکه کبر و خودبزرگ‌بینی آفتی برای کارهای تشکیلاتی است.