آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد پیش از ظهر امروز در حاشیه همایش بزرگ روحانیت و حوزه انقلابی در حسنیه شهدای بسیج اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روحانیت در تمامی انقلاب‌هایی که در دوران اسلام علیه مستکبران و زورگویان شده پیشتاز بوده است.

آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهاننماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان با بیان اینکه در رأس انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) حضور داشتند، گفت: روحانیون در نهضت حضرت امام (ره) صحبت‌ها، رهنمودها، نامه‌ها و اطلاعیه‌های ایشان را به مردم می‌رساندند.

وی با اشاره به اتصال کامل روحانیت با انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بدون شک روحانیون برای بقا و نگاه داشت انقلاب اسلامی کمر همت بسته‌اند و در حال حاضر در بیش از 900 نماز جمعه‌ای که در سراسر کشور اقامه می‌شود روحانیت راجع به مسائل سیاسی و انقلاب صحبت می‌کنند.

آیت‌الله طباطبایی نژاد منشأ انقلاب اسلامی را روحانیت و حفظ آن را هم وظیفه روحانیت دانست و تصریح کرد: بدون شک اگر روحانیون ما انقلابی نباشند انقلاب نمی‌تواند باقی بماند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان افزود: بقا انقلاب هم به‌وسیله همان‌هایی است که حدوث انقلاب بودند که به قول طلبه علت محدثه و مبقیه انقلاب روحانیت است و ان‌شاءالله این کار ادامه پیدا می‌کند.

وی با اشاره به تخریب‌های که توسط دشمنان علیه روحانیت می‌کنند، گفت: طبعاً زمانی که دشمنان با انقلاب اسلامی مخالف‌اند سر پیکان آن‌ها به سمت گردانندگان انقلاب خواهد بود.

آیت‌الله طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: دشمن در همه زمان‌ها که با ادیان الهی در تقابل بوده است اول خود پیامبران را مورد اصابت خود قرار می‌دادند در انقلاب اسلامی نیز به همین‌گونه بیشترین حرف‌های ناصواب و ناجور خود را ابتدا به امام راحل، سپس رهبر معظم انقلاب و بعد به روحانیت به کار می‌برند.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .