مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل

مدیر امور آموزشی مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل از برگزاری کارگاه‌های آموزشی ترم زمستانه این مرکز خبر داد.

لادن عبد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این مرکز ویژه ترم زمستان سال ۹۶ کارگاه های آموزشی مختلفی را برگزار می کند که کارگاه "آشنایی با هنرهای سنتی اصفهان" با حضور بدری حکیمیان از اساتید رشته صنایع دستی دانشگاه هنر اصفهان، "آشنایی با عناصر معماری صفویه در اصفهان" با حضور نیما ولی بیک از اساتید رشته معماری دانشگاه هنر اصفهان، "عکاسی از بناهای تاریخی اصفهان" با حضور داریوش فردی پور از عکاسان برجسته اصفهان، "تاریخ اصفهان پیش از اسلام" با حضور اصغر محمودآبادی استادتمام رشته تاریخ و متخصص در حوزه تاریخ ایران باستان، "خوانش متون پهلوی و ساسانی" با حضور علیرضا کاظمی شاهزاده کارشناس ارشد گردشگری و "کروکی بناهای تاریخی اصفهان" با حضور طیبه پارسی از اساتید رشته معماری دانشگاه هنر اصفهان از جمله این کارگاه های تخصصی است.

وی افزود: کارگاه آشنایی با هنرهای سنتی اصفهان نهم و سیزدهم دی ماه، آشنایی با عناصر معماری صفویه در اصفهان ۱۶، ۱۷، ۲۳ و ۲۴ دی برگزار می شود و عناوین دیگر کارگاه ها بهمن ماه و نیمه اول اسفندماه برگزار می شود.

عبد با اشاره به برگزاری همایش "فرصت ها و چالش های گردشگری اصفهان" از سوی این مرکز گفت: این همایش طبق روال پیشین مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل در برگزاری همایش های ماهیانه،۱۴ دی ماه در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می شود.

همچنین معاون مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل به ایمنا گفت: مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل به عنوان یکی از اصلی ترین مراکز پژوهشی در عرصه اصفهان شناسی و بررسی مولفه های تاریخی و فرهنگی در این کهن شهر شناخته می شود و فعالیت های خود را بر برگزاری کارگاه های تخصصی و علمی در این زمینه متمرکز کرده است. هدف کلی این مرکز معرفی صحیح و دقیق اصفهان به مردم جهان و حتی اهالی این شهر است.

رضوان پورعصار افزود: این مرکز تحت نظارت و حمایت سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری اصفهان قرار دارد و هرچه بیشتر از حمایت این سازمان برخوردار باشد، بهتر می تواند نسبت به انجام وظایف خود در حوزه اقدامات علمی و پژوهشی اقدام کند.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .