عنوان سال 1402

اوقات شرعی

اخبار اداره کل
اخبار دفاتر شهرستانی
فرهنگی
بهداشت و درمان
فن آوری
نماز جمعه استان
با اعلام کادر فنی تیم ملی
ورزشکار اصفهانی عازم مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر می‌شود
با اعلام کادر فنی، یک بازیکن اصفهانی در ترکیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای حضور در مسابقات قهرمان جهان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کادر فنی تیم ملی اسامی ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات جهانی کانادا را اعلام کرد که نام یک ملی‌پوش اصفهانی در این لیست دیده می‌شود.

علی کریمی بازیکن جوان اصفهانی که دوره گذشته نیز در مسابقات جهانی حضور داشت، برای دومین بار متوالی در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

امیررضا احمدی، مهدی مظلوم، مهدی ماندگار، علی کریمی، مجتبی کمالی، محمدحسن سیاری، همایون عسگری، مهدی عباسی، پیمان میزان، حسنعلی کعب عمیر، سیدمهدی موسوی و رضا عیوضی سایر ملی‌پوشان اعزامی هستند که از هفتم خرداد ماه سال جاری برای شرکت در آخرین مرحله تمرینات تیم ملی در تهران حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش فارس، مسابقات قهرمانی جوانان جهان کانادا از 18 تا 26 خرداد ماه به میزبانی تورنتو کانادا برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها 12 تیم در قالب دو گروه با هم به رقابت می‌پردازند که در گروه A ایران با کشورهای ترکیه، کانادا، برزیل، استرالیا و ایتالیا هم‌گروه بوده و در گروه B نیز تیم‌های بریتانیا، ژاپن، آمریکا، فرانسه، آفریقای جنوبی و آلمان حضور دارند.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

بیانات امام و رهبری

  • بیانات در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی
    بسم الله الرّحمن الرّحیم(۱) و الحمد لله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّة الله فی الارضین. خیلی خوش‌‌آمدید برادران عزیز، خواهران عزیز، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی. این دیدار سالیانه، هم فرصتی است برای اینکه از مجلس شورای ا...

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی