پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: نتایج نشان می‌دهد سپاهان در خط حمله و دفاع مشکل دارد و در میانه زمین نیز اقتدار و ثبات ندارد ولی به نظر من بهترین مربی برای این تیم همین عبدالله ویسی است.
 امرالله سلطانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد عملکرد ضعیف سپاهان در لیگ برتر اظهار داشت: اگر بخواهیم با این موضوع منطقی برخورد کنیم، سپاهان با مشکلاتی که فصل قبل داشت نیازمند آن بود که تغییراتی اساسی را تجربه کند که این کار صورت گرفت و بازیکنانی جوان جذب این تیم شدند.

وی ادامه داد: به هر حال سپاهان تیم بزرگی است و توقعات هم از این تیم بالا است و با اینکه کاری اصولی در تیم انجام شده است اما عملکرد سپاهان مناسب با نام بزرگ این تیم نبوده و می‌توانست بهتر از این باشد که قطعاً این موضوع به مسائل فنی برمی‌گردد که باید این مشکلات حل شود.
پیشکسوت فوتبال اصفهان بیان داشت: در فوتبال هیچ موفقیت و شکستی بدون دلیل نیست و این موضوع باید ریشه‌یابی شود. در بعضی از پست‌ها آن بازیکنانی که باید جذب می‌شدند، نشدند و در برخی از پست‌ها هم که بازیکن جذب شد، آن بازیکنان نتوانستند خواسته‌های کادر فنی را برآورده کنند و از طرف دیگر مشکلات اقتصادی هم به این تیم فشار وارد کرد.
سپاهان در میانه زمین اقتدار و ثبات ندارد
وی افزود: نتایج نشان می‌دهد که سپاهان در خط حمله و دفاع مشکل دارد و در میانه زمین نیز اقتدار و ثبات ندارد و بازیکنی که بتواند مانند محرم نویدکیا سپاهان را رهبری کند در تیم نیست. دروازه‌بان برزیلی این تیم هم تا کنون نتوانسته توقعات سپاهان را برآورده کند و حاکمیتی روی توپ‌های هوایی ندارد که تمام این عوامل باعث شده این تیم در جایگاه دهم جدول قرار بگیرد.
سلطانی استفاده نکردن باشگاه سپاهان از تجربیات پیشکسوتان را اشتباه دانست و گفت: امیدوارم زمانی بتوانیم یک سری از مسائل را در جلسه‌ای به کادر فنی سپاهان بگوییم و ما به عنوان پیشکسوت و کارشناس نمی‌توانیم از این مسائل به سادگی عبور کنیم. متأسفانه در حق پیشکسوتان کمی ظلم شده است. ما از سال‌هایی که این باشگاه زیر نظر سیمان سپاهان بود در این باشگاه فعالیت داشتیم. این مسأله به مدیریت برمی‌گردد و متأسفانه ساختار مدیریت خوبی در فوتبال کشور ما حاکم نیست.
وی افزود: من ایمان دارم که یک سری از مربیان اصفهانی می‌توانند به این تیم کمک کنند چراکه شناخت بیشتری از این تیم دارند. ما نمی‌توانیم برای کمک به باشگاه پادرمیانی کنیم و مدیریت باشگاه باید به دنبال این باشد که از تجربیات پیشکسوتان استفاده کند و مطمئناً ما نیز علاقه زیادی برای کمک به سپاهان داریم و با تمام وجود این کار را انجام می‌دهیم. این حق طبیعی ویسی است که کادر فنی تیمش را انتخاب کند ولی باشگاه سپاهان هم نتوانسته از تمام پتانسیل‌های موجود خودش استفاده کند.
پیشکسوت فوتبال اصفهان در پاسخ به این سوال که باشگاه سپاهان تا کی باید به عبدالله ویسی فرصت دهد اظهار کرد: به نظر من بهترین کسی که می‌تواند این تیم را به درجات بالاتر هدایت کند همین سرمربی است و سبک کار ویسی با اهداف باشگاه تناسب دارد اما مشکلات باید حل شود و در انتخاب‌ها بهتر عمل کنیم. من ویسی را یک مربی شجاع، فنی، سالم و دوست‌داشتنی می‌دانم و همه ارکان باشگاه باید از او حمایت کنند. من آینده خوبی برای این تیم در فصول آینده متصور هستم و در همین فصل نیز هنوز دیر نشده و سپاهان می‌تواند با چند پیروزی به جایگاه خوبی برسد.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .