عنوان سال 1402

اوقات شرعی

اخبار اداره کل
اخبار دفاتر شهرستانی
فرهنگی
بهداشت و درمان
فن آوری
نماز جمعه استان

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از راه اندازی 1000 پایگاه فرهنگی و اجتماعی در سکونت‌گاه‌های غیر رسمی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی چهارشنبه ۲۰ تیرماه در دیدار با محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب موضوع آسیب‌های اجتماعی را به صورت جدی پیگیری می‌کنند، افزود: موضوع آسیب‌های اجتماعی یک مسأله ملی است و سازمان تبلیغات اسلامی هم این افتخار را دارد که در مطالعات خود و همچنین با راه اندازی پایگاه داده های فرهنگی دینی توانسته است کمک موثر در این زمینه داشته باشد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه ایجاد پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در سکونت‌گاه‌های غیر رسمی یکی از برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه کاهش آسیب‌ها است، افزود: تا کنون در ۱۰ استان کشور ۴۰۰ پایگاه‌ فرهنگی اجتماعی با استفاده از ظرفیت روحانیون، مساجد و تشکلهای دینی مردمی تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: ۱۵ استان کشور نیز در دستور کار است و تا پایان امسال ۱۰۰۰ پایگاه فرهنگی اجتماعی در سکونت‌گاه‌های غیر رسمی تشکیل خواهیم داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی یکی دیگر از طرح‌های سازمان تبلیغات اسلامی را تشکیل شورای فرهنگی اجتماعی روستاها بیان کرد و گفت: در این طرح روحانیون با همراهی دهیار، بسیج و معتمدین محلی محور حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی در روستاها هستند.

استاندار اصفهان نیز در سخنانی اظهار کرد: اثرات آسیب‌های اجتماعی در جامعه مشهود است ولی باید به طور جامع و کامل دیده شود و به صورت مُسَکّن با آن برخورد نشود.

محسن مهرعلیزاده گفت: اگر در جامعه شرایط برای زندگی مطلوب از جمله ایجاد اشتغال، تفریح، تحصیل و غیره در نظر گرفته شود، آسیب های اجتماعی به حداقل می رسد.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

بیانات امام و رهبری

  • بیانات در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی
    بسم الله الرّحمن الرّحیم(۱) و الحمد لله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّة الله فی الارضین. خیلی خوش‌‌آمدید برادران عزیز، خواهران عزیز، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی. این دیدار سالیانه، هم فرصتی است برای اینکه از مجلس شورای ا...

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی