معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای قراردادی، نیازمند صدور مجوزهای قانونی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، علیرضا هوشیار ۲۰ تیرماه در نشست مدیران ادارات تبلیغات اسلامی و مجموعه های وابسته به سازمان در اصفهان در پاسخ به سوالاتی پیرامون جذب و تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای قراردادی گفت: تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد معین، نیازمند صدور مجوزهای قانونی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور است و این موضوع در آن سازمان و مجلس شورای اسلامی نیز مطرح شده و در حال پیگیری است.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده توانسته‌ایم مجوز جذب ۷۵ نیروی پیمانی برای سازمان تبلیغات اسلامی در سطح کشور بگیریم که البته این جذب با داشتن شرایطی، و از طریق شرکت در آزمون استخدامی کشور و طی کردن مراحل دیگر، انجام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی ضمن تقدیر از مدیران و کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان نکاتی پیرامون رویکرد سازمان در رابطه با آسیب‌های اجتماعی و همچنین حمایت از تشکلهای دینی مردمی بیان کرد.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .