عنوان سال 1402

اوقات شرعی

اخبار اداره کل
اخبار دفاتر شهرستانی
فرهنگی
بهداشت و درمان
فن آوری
نماز جمعه استان

کارشناس تشکلهای دینی اصفهان:

هیئات مذهبی اصفهان در آزادی ۳۰۰ زندانی غیر عمد سهیم شدند

کارشناس تشکلهای دینی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: هیئات مذهبی در آزادی 300 زندانی غیر عمد در برنامه تلویزیونی یک شهر ضیافت سهیم شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، حسن جعفری کارشناس تشکلهای دینی گفت: برنامه یک شهر ضیافت در ماه مبارک رمضان و به همت صدا و سیما، سازمان زندانها، دادگستری و برخی از دستگاه های فرهنگی اجتماعی استان، هر شب قبل از اذان مغرب از شبکه استانی اصفهان پخش می شد هرشب در ماه مبارک رمضان قبل از اذان مغرب از شبکه ۵ سیما مرکز اصفهان پخش شد.

وی افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان نیز با همکاری شورای هیئات مذهبی ضمن برگزاری همایش هیئات مذهبی زمینه حضور بیش از ۲۹هیئت مذهبی در این برنامه را فراهم کرد.

کارشناس تشکلهای دینی استان اصفهان با بیان اینکه هیئات مذهبی با پرداخت بیش از ۳۰۰ میلیون تومان خود را در کمک به آزادی ۳۰۰ زندانی غیر عمد سهیم شدند، افزود: در برنامه یک شهر ضیافت در مجموع مبلغ ۱۱ میلیارد تومان جهت آزادی زندانیان غیر عمد جمع آوری شد.

وی یادآور شد: مدیران هیئات مذهبی، هیئت امناء مساجد، روحانیون و مداحان از جمله اقشار تاثیر گزار هستند که هرروز با قوت در این برنامه شرکت کردند.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

بیانات امام و رهبری

  • بیانات در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی
    بسم الله الرّحمن الرّحیم(۱) و الحمد لله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّة الله فی الارضین. خیلی خوش‌‌آمدید برادران عزیز، خواهران عزیز، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی. این دیدار سالیانه، هم فرصتی است برای اینکه از مجلس شورای ا...

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی