عنوان سال 1402

اوقات شرعی

اخبار اداره کل
اخبار دفاتر شهرستانی
فرهنگی
بهداشت و درمان
فن آوری
نماز جمعه استان

حجت‌الاسلام اروجی:

هدف دشمن از جنگ تبلیغی، تغییر سبک زندگی و دورکردن جوانان از اندیشه توحیدی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: هدف دشمنان اسلام ناب از جنگ تبلیغی، تغییر سبک زندگی اسلامی و دورکردن جوانان کشور از اندیشه توحیدی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی ۳۱ خردادماه در مجمع عمومی اتحادیه موسسات، تشکلهای مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان اصفهان ضمن بیان اینکه اسلام ناب در مقطع سرنوشت ساز و حساس تاریخی قرار گرفته و در اوج عزّت و اقتدار است، افزود: همه جبهه کفر در مقابل جبهه حق، در حال ترسیم و انجام جنگ‌های نابرابر سیاسی، اقتصادی و فرهنگی،تبلیغی است.

وی خاطر نشان کرد: با مطالعه تاریخ تحلیلی اسلام در می‌یابیم که دشمنان در جنگ سخت هیچ‌گاه نتوانسته‌اند بر اراده مومنین غلبه کنند ولی متأسفانه در طراحی جنگ‌های تبلیغی، کم و بیش موفقیت هایی داشته‌اند و لذا ضرورت دارد در این حوزه بیش از پیش دقت و برنامه ریزی داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه هدف دشمنان قرآن و امام زمان(عج)، تغییر سبک زندگی اسلامی و دورکردن آحاد جامعه به‌ویژه جوانان از تفکر و اندیشه ناب توحیدی است، افزود: در این آوردگاه، دشمنان انگشت تحیّر به دندان گرفته‌ است که چگونه با این همه هزینه و هجمه علیه اسلام ناب، این مکتب همچنان مقتدرانه ایستاده است.

وی گفت: به بشارت اهل معرفت و نویدهای مقام معظم رهبری، پیروزی‌های نظام اسلامی و مکتب تشیّع، مشروط به پایداری همه آحاد مردم، پی در پی تحقق خواهد یافت.

حجت‌الاسلام اروجی در بخش دیگری از سخنان خود به یکم تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی اشاره کرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در تیرماه سال ۶۰ با تدبیر امام خمینی(ره) تاسیس شد.

وی با بیان اینکه رسالت این نهاد انقلابی و ولایی، هدایت‌گری، انسجام بخشی و نظارت راهبردی بر امر تبلیغ دین است و در این راستای گروه های متعددی با این سازمان در ارتباط، و از آن متوقع هستند، افزود: اعضای شبکه تبلیغ شامل ائمه محترم جمعه و جماعات و مبلغات، تشکل‌های دینی اعم از هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی و انجمن‌های اسلامی و کانون مداحان، جامعه قرآنی، جمعیت بانوان فرهیخته و دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی صدرا از جمله این گروه‌ها هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: ۵۶۰۰ هیئت مذهبی، ۵۳۰ کانون فرهنگی تبلیغی و ۶ هزار مداح آقا و خانم از اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان مجوز فعالیت دریافت کرده یا هویتشان به ثبت رسیده است و امور آن‌ها توسط شورای هیئات مذهبی، مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی و کانون مداحان که واسط میان حاکمیت و صنف خود هستند، پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۴۶ دبیرستان صدرای ولایت در سطح کشور راه اندازی شده است، افزود: ۱۳ مدرسه پسرانه و دخترانه صدرای ولایت در استان اصفهان تاسیس شده است و به طور تخصصی در زمینه رشته معارف اسلامی فعالیت می‌کنند.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

بیانات امام و رهبری

  • بیانات در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی
    بسم الله الرّحمن الرّحیم(۱) و الحمد لله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّة الله فی الارضین. خیلی خوش‌‌آمدید برادران عزیز، خواهران عزیز، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی. این دیدار سالیانه، هم فرصتی است برای اینکه از مجلس شورای ا...

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی