عنوان سال 1402

اوقات شرعی

اخبار اداره کل
اخبار دفاتر شهرستانی
فرهنگی
بهداشت و درمان
فن آوری
نماز جمعه استان

در یازدهمین همایش ملی تکریم چهره‌های قرآنی، از 5 چهره و فعال قرآنی استان اصفهان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، همایش ملی تکریم چهر های قرآنی هر سال در ایام دهه فجر از طرف سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود و امسال در این مراسم از 39 نفر از اساتید، پیشکسوتان قرآنی، حافظان دارای مدرک درجه یک و دو حفظ قرآن و رتبه های برتر مسابقات قرآن تجلیل شد.

در این آیین از برگزیدگان قرآنی در سه بخش دارندگان رتبه اول تا سوم مسابقات بین‎المللی سال 95، حافظان قرآنی که توانسته‌اند مدارک درجه 1 و 2 در رشته حفظ قرآن بدست آورند و همچنین کسانی که از 20 سال تا نیم قرن سابقه آموزش و تفسیر قرآن دارند، تجلیل شد.

اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان طبق معیارهایی که سازمان دارالقرآن الکریم اعلام کرده بود چند تن از اساتید و برترین های قرآنی استان را به سازمان معرفی کرد که در این میان از حجت‌الاسلام حمید الهی دوست به‌عنوان متخصص و فعال در زمینه تفسیر قرآن، رضا سعادت‌‎نیا استاد و مدرس دانشگاه و خانم‌ها رضوان حبیب اللهی، نرگس خوشبخت و معصومه گودرزی به‌عنوان دارندگان مدارک درجه 1و 2 حفظ قرآن کریم تجلیل به عمل آمد.

30 سال تدریس در رشته های علوم قرآن، تفسیر، فقه و اصول در مراکز حوزوی و دانشگاهی در مقاطع مختلف تحصیلی، نگارش و نشر مقالات و کتب در رشته های تفسیر و اصول فقه، کارشناس مذهبی صدا و سیما، عضویت هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه و مدیر گروه تفسیر و علوم قرآن این مرکز، مدیر گروه تفسیر و علوم قرآن معاونت پژوهش و آموزشهای تخصصی حوزه علمیه اصفهان، عضویت هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی استان اصفهان و همچنین عضویت شورای عالی پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان بخشی از سوابق حجت‌الاسلام الهی دوست است.

28 سال تدریس در رشته های علوم قرآن، تفسیر، تحلیل قصص، ادبیات عرب، علوم بلاغی و.. .، 25 سال داوری مسابقات حفظ و قرائت، تألیف بیش از 20 مقاله علمی و تخصصی، مسئولیت کانون قرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان از سال 71 تا 75، همکاری با صدا و سیمای مرکز اصفهان و کارشناسی رادیو قران و همچنین عضویت هیئت علمی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم بخش کوتاهی از سوابق علمی و تجربی دکتر رضا سعادت‌نیا است.

خانم‌ها حبیب اللهی، خوشبخت و گودرزی نیز در سال 1395 به ترتیب موفق به کسب مدارک درجه 1، 2 و 2 حفظ قرآن کریم که معادل دکترا و کارشناسی ارشد است، شدند و به همین منظور مورد تقدیر قرار گرفتند.

یازدهمین مراسم ملی تکریم چهره‌های قرآنی کشور شامگاه جمعه 15 بهمن‌ماه با حضور حجت‌الاسلام حمید محمدی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، مهدی قره‌شیخلو رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، حجت دارابی معاون امور مجلس و استانهای سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام اروجی مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان و جمعی از اساتید و پیشکسوتان قرآنی در مجموعه فرهنگی سرچشمه تهران برگزار شد.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

بیانات امام و رهبری

  • بیانات در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی
    بسم الله الرّحمن الرّحیم(۱) و الحمد لله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّة الله فی الارضین. خیلی خوش‌‌آمدید برادران عزیز، خواهران عزیز، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی. این دیدار سالیانه، هم فرصتی است برای اینکه از مجلس شورای ا...

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی