عنوان سال 1402

اوقات شرعی

اخبار اداره کل
اخبار دفاتر شهرستانی
فرهنگی
بهداشت و درمان
فن آوری
نماز جمعه استان

سازمان تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای حادثه ساختمان پلاسکو را که منجر به جان باختن و مجروح شدن جمع کثیری از هموطنانمان، به‌ویژه شهادت آتش‌نشانان غیور و فداکار گردید، تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی در این اطلاعیه آمده است:

سرزمین اسلامی ما، ایران عزیز، همواره شاهد جانفشانی‌ها و فداکاری‌های غیورمردانی از میان فرزندان خود بوده است که مانند شمعی با سوختن جسم و جان خود، گرهی از کار خلق خدا گشوده یا خدمتی به همنوعان خود در جامعه اسلامی به ظهور رسانده‌اند؛ مردان فداکاری که متاع جانشان را بی‌هیچ تعلق خاطری بر کف نهاده برای ایثار آن در راه دین و آیین و انقلاب و ملت پای از سر نشناخته‌اند.
سانحه دلخراش روز پنجشنبه سی‌ام دی‌ماه سال یکهزار و سیصد و نود و پنج که منجر به شهید و مجروح شدن جمع کثیری از هموطنانمان، به‌ویژه آتش‌نشانان غیور و فداکار گردید، بر همه ملت ایران اسلامی سخت ناگوار آمد. این مصیبت جانکاه حقیقتاً ضربه و شوک بزرگی بر پیکره کلان‌شهر تهران به‌عنوان ام‌القرای جامعه اسلامی وارد آورد. دریغ بود که آتش‌نشانان غیور این آب‌وخاک اینچنین دسته‌جمعی و ناباورانه در حالی که مشغول خدمت به مردم بودند، به آسمان پرکشند. اما بندگان راستین و عباد صالح خدا آنچه را که در اراده‌ی حضرت دوست رخ می‌نماید نیکو می‌یابند و هنگامی که مصیبتی به‌ایشان رسد شکیبایی می‌ورزند، زیرا بر حکمت مشیت‌های خداوند ایمان دارند.
سازمان تبلیغات اسلامی، ضمن ابراز تأسف از وقوع حادثه آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو و به امید پیگیری علل بروز سانحه برای پیشگیری از تکرار حوادث مشابه، جان باختن جمعی از هموطنان و به‌خصوص شهادت عاشقانه آتش‌نشانان فداکار را به محضر شریف حضرت صاحب‌الامر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت صبور ایران و به خانواده‌های داغدار مصیبت‌زدگان تسلیت عرض نموده، از آمرزگار مهربان برای این عزیزان رضوان و رحمت واسعه و حشر با شهدای اسلام و انقلاب مسئلت دارد.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

بیانات امام و رهبری

  • بیانات در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی
    بسم الله الرّحمن الرّحیم(۱) و الحمد لله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّة الله فی الارضین. خیلی خوش‌‌آمدید برادران عزیز، خواهران عزیز، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی. این دیدار سالیانه، هم فرصتی است برای اینکه از مجلس شورای ا...

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی