عنوان سال 1402

اوقات شرعی

اخبار اداره کل
اخبار دفاتر شهرستانی
فرهنگی
بهداشت و درمان
فن آوری
نماز جمعه استان

در پی درگذشت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، با صدور پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در این پیام آمده است:
ضایعه‌ی درگذشت مرحوم مغفور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (رحمت‌الله علیه) موجب تأسف و تأثر عموم علاقمندان انقلاب و نظام اسلامی و ملت مؤمن و انقلابی کشورمان گردید. نقش پررنگ و ارزنده‌ی آن مرحوم در دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی و نیز خدمات و مسئولیت‌های مهم ایشان در دوران‌های حساس پس از پیروزی انقلاب بر کسی پوشیده نیست. ایشان همچنان‌که مسئولیت‌های بسیار مهمی چون عضویت شورای انقلاب، ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، ریاست مجلس خبرگان رهبری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را طی ادوار متمادی در نظام اسلامی عهده‌دار بودند، در بسیاری از تصمیم‌گیری‌های کلیدی کشور همواره یار و یاور امام و رهبری محسوب می‌شدند.
انقلاب و نظام اسلامی، با فقدان این چهره‌ی انقلابی و سیاسی برجسته، در ماتم یکی از یاران باسابقه و قدیمی خود رخت عزا پوشید و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عزیمت شکوهمند خود به سمت قله‌های عزت و افتخار فقدان یاوری مخلص و خدوم را به سوگ نشست. بی‌تردید، ایشان یکی از یاران صدیق این انقلاب و موجب برکات فراوان برای آن بود و در طول حیات بلند و پربرکتش منشأ خدمات ارزنده‌ای به انقلاب و نظام اسلامی گردید.
اینجانب این مصیبت را به محضر حضرت ولیعصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، عموم خدمتگزاران نظام اسلامی، ملت شریف ایران، و بیت گرامی ایشان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحوم حشر با صالحین و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.
سیدمهدی خاموشی
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

بیانات امام و رهبری

  • بیانات در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی
    بسم الله الرّحمن الرّحیم(۱) و الحمد لله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّة الله فی الارضین. خیلی خوش‌‌آمدید برادران عزیز، خواهران عزیز، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی. این دیدار سالیانه، هم فرصتی است برای اینکه از مجلس شورای ا...

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی