کارشناس ادیان و فرق اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با فرق و مذاهب اسلامی و خطرات جریان‌های تکفیری ویژه کارشناسان این اداره کل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، محمد کریمی 15 دی ماه در گفتگویی اظهار کرد: با توجه به وضعیت جهان اسلام و نقشه های دشمنان در جهت رشد و تبلیغ جریان‌های تکفیری و به منظور آشنایی هر چه بیشتر کارشناسان شاغل در این اداره کل، دوره آموزشی با حضور 46 نفر از کارشناسان رسته آموزشی، فرهنگی و امور اجتماعی برگزار می‌شود.

وی افزود: آشنایی با کلیات فرق و مذاهب اسلامی، نقد و بررسی اعتقادات وهابیت و سلفیت، بررسی علل پیدایش و گسترش جریان‌های تکفیری، فرهنگ انتظار و مهدویت و نقد مدعیان دروغین، آشنایی با عرفان اسلامی مبتنی بر سیره اهل بیت(ع)، شیوه های برخورد و تعامل با پیروان مذاهب اسلامی، شیوه های مقابله با خرافات و موهومات در ساحت دین و شیوه های پاسخ گویی به شبهات از جمله سرفصل های آموزشی این دوره است.

کارشناس ادیان و فرق تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه حجج اسلام رضا محمدی و مجید مهدوی از کارشناسان رادیو معارف و استاد حوزه و داانشگاه به تدریس سرفصل‌ها می پردازند، گفت: دوره مذکور روزهای 22 و 23 دی ماه در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان برگزار می‌شود.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .