عنوان سال 1402

اوقات شرعی

اخبار اداره کل
اخبار دفاتر شهرستانی
فرهنگی
بهداشت و درمان
فن آوری
نماز جمعه استان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: مهمترین وظیفه شبکه تبلیغ، فرمان پذیری محض از مقام معظم رهبری به‌عنوان نائب امام زمان(عج) است.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان،‌حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی ۴ خردادماه در افتتاحیه گردهمایی آموزشی تبلیغی روحانیون مستقر استان با بیان اینکه روحانیون فرماندهان جبهه فرهنگی هستند،‌ به وظایف شبکه تبلیغ اشاره کرد و گفت: به معنای حقیقی کلمه مهمترین وظیفه و یکی از اهداف متعالی یک مبلغ،‌ فرمان پذیری محض از مقام معظم رهبری به‌عنوان نائب امام زمان(عج) است و ضرورت دارد شبکه تبلیغ همه حرکات و سکون درس آموز ایشان را رصد نموده و لایه های ظاهری و باطنی بیانات معظم له را نه با نگاه رسانه ای بلکه با نگاه مرید و مراد، مورد بررسی قرار دهند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در جمع اساتید و مدیران حوزه های علمیه تهران مبنی بر رسالت روحانیون اشاره کرد و گفت: معظم له سه وظیفه عمده را به‌عنوان رسالت طلبگی شامل حرکت در مسیر تعالی معنویت و اعتقادات،‌ بالابردن بینش سیاسی آحاد جامعه و ارائه راهنمایی و مساعدت در عرصه خدمات اجتماعی بیان فرمودند و همه باید تلاش کنیم بر اساس اولویت بندی رهبری معظم به این وظایف توجه نموده و عمل کنیم.

حجت‌الاسلام اروجی حفظ روحیه انقلابی جوانان، ایجاد وحدت اسلامی و پرهیز از تفرقه را از دیگر تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدارهای اخیر ایشان با اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و دیدار با قاریان قرآن کریم بیان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس و تاکید معظم له بر جهاد کبیر افزود: راه نجات جامعه اسلامی در برابر جنگ فرهنگی با دشمن، ‌توجه به فرهنگ جهاد کبیر است.

وی افزود: وظیفه روحانیون و فعالان فرهنگی است که با مجاهدت خاموش خود در این عرصه،‌ جامعه را بیدار کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و هم زمانی آن با ایام ماه رمضان خاطر نشان کرد: جوانان مهمترین سرمایه های کشور هستند و روحانیون نیز باید نسبت به ایام فراغت جوانان احساس وظیفه نمایند.

اروجی یکی از بهترین راه های حفظ سرمایه جوانان را انس بیشتر آنان با معارف قرآنی و گسترش جلسات قرآن در سطح جامعه بیان کرد.

وی همچنین به آسیب های موجود در فضای مجازی اشاره کرد و به روحانیون توصیه کرد: در زمانه کنونی با تکیه بر فرهنگ اهل بیت(ع) نه تنها اسیر فضای مجازی نخواهیم بود بلکه می توانیم فضای مجازی را به اسارت خودمان در بیاوریم.

گردهمایی آموزشی تبلیغی روحانیون مستقر استان اصفهان ۴ و ۵ خردادماه با حضور و سخنرانی اساتید برجسته حوزه و دانشگاه در اردوگاه شهید بهشتی شهر اصفهان برگزار شد.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

بیانات امام و رهبری

  • بیانات در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی
    بسم الله الرّحمن الرّحیم(۱) و الحمد لله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّة الله فی الارضین. خیلی خوش‌‌آمدید برادران عزیز، خواهران عزیز، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی. این دیدار سالیانه، هم فرصتی است برای اینکه از مجلس شورای ا...

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی