عنوان سال 1402

اوقات شرعی

اخبار اداره کل
اخبار دفاتر شهرستانی
فرهنگی
بهداشت و درمان
فن آوری
نماز جمعه استان

کارگاه آموزشی آسیب شناسی تبلیغ ۴ خردادماه وی‍ژه روحانیون مستقر استان اصفهان برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، در این نشست حجت‌الاسلام مهدی هادی به بیان آفت ها و ناهنجاری های مرتبط با زندگی تبلیغی روحانیون اشاره کرد و گفت: آسیب های مربوط به مهارت های فردی به سه بخش شناخت،‌احساسات و رفتار و مهارت های ارتباطی به دو بخش خانوادگی و اجتماعی تقسیم می‌شود.

وی به آسیب های شناختی در مبلّغین اشاره کرد و گفت: عدم اطلاع از قوانین اجتماعی،‌ کمبود دانش، ناتوانی در جداکردن فکری خود از جامعه، و تعمیم خاطرات و تجربیات شخصی به دیگران، از جمله آسیب های این بخش است.

حجت‌الاسلام هادی احساس تنهایی و سردی عاطفی را جزو آفت های احساسی و رفتار از بالا به پایین،‌بی نظمی و بی مهارتی را از جمله آفت های رفتاری در حوزه آسیب شناسی تبلیغ بیان کرد.

وی در ادامه سخنان خود ناتوانی در تطبیق الگوهای معرفی شده با زندگی واقعی، آرمان خواهی افراطی، مشکلات اقتصادی، برخوردهای تبعیض آمیز با افراد، و ناتوانی در سازماندهی افراد و شکوفاسازی استعدادها را از جمله آفت های خانوادگی و اجتماعی در حوزه مهارت های ارتباطی عنوان کرد.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

بیانات امام و رهبری

  • بیانات در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی
    بسم الله الرّحمن الرّحیم(۱) و الحمد لله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّة الله فی الارضین. خیلی خوش‌‌آمدید برادران عزیز، خواهران عزیز، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی. این دیدار سالیانه، هم فرصتی است برای اینکه از مجلس شورای ا...

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی