عنوان سال 1402

اوقات شرعی

به همت کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان اصفهان اولین مراسم تکریم از برگزیدگان مسابقات سراسری قرآن کریم برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، در این مراسم که ۲۰ بهمن ماه در سالن اجتماعات موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت(ع) برگزار شد، حجت‌الاسلام اروجی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان و همچنین استاد بهرام پور چهره قرآنی کشور پیرامون پیوند انقلاب اسلامی ایران با قرآن کریم و همچنین نکته های اخلاقی از آیات نورانی کلام وحی بیان کردند.

در این مراسم ۳۷ نفر از برگزیدگان آزمون ها و مسابقات سراسری قرآن کریم شامل ۸ نفر از آموزش و پرورش، ۸ نفر اوقاف و امور خیریه، ۷ نفر از نیروی انتظامی، ۵ نفر از حوزه علمیه، ۴ نفر از ارتش، ۳ نفر از سازمان تبلیغات اسلامی و ۲ نفر بنیاد شهید و امور ایثارگران مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین از ۲ نفر از مدیران موسسات قرآنی مردمی استان که برگزیده مسابقات قرآن فرهنگ و ارشاد اسلامی بودند، تجلیل شد.

علاوه بر اعطای لوح سپاس با امضای مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار به برگزیدگان، هدایای نفیس نقدی و غیرنقدی نیز به آنان اهداء شد.

تلاوت قرآن توسط قاریان نوجوان، اجرای گروه سرود انقلابی، تواشیح، خطابه خوانی قرآنی و تجلیل از یک خانواده قرآنی از دیگر برنامه های این جشن بود.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی