عنوان سال 1402

اوقات شرعی

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در گردهمایی روحانیون مستقر گفت: در انتخابات پیش رو، مسئولیت روحانیون در حفظ نظام و انقلاب اسلامی بیش از دیگران است.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد ۲۶ بهمن ماه در جمع روحانیون مستقر با بیان اینکه تبلیغ در راه مکتب اسلام و اهل بیت(ع) توفیق خداوند است، اظهار داشت: اگر انسان علاوه بر حرکت به سمت خدا در جهت هدایت دیگران به سوی حق تعالی نیز قدم بردارد، می‌شود یک عالم عابد، که هم راه‌رو و هم راهنما است.

وی با اشاره به آیات سوره مبارکه والعصر گفت: کسی که ایمان داشته باشد و عمل صالح انجام ‌دهد و دیگران را هم به سوی خداوند راهنمایی کند، خسران ندیده است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان اضافه کرد: بیشترین خسران را کسانی می‌بینند که خود موفق به هدایت افراد شده‌اند ولی خودشان به سمت جهنم حرکت کرده‌اند.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه یکی از عوامل افزایش کیفیت تبلیغ و رشد یک مبلّغ، میزان علم او است، خاطر نشان کرد: اگر نخواهیم در راه تبلیغ هم قدم برداریم باید این نکته را مدّ نظر داشته باشیم که علم به تنهایی محبوبیت ذاتی دارد.

وی به روحانیون توصیه کرد که تا آخرین لحظه عمر خود مطالعه و کسب علم را در نظر داشته باشند و با برنامه‌ریزی در راه ارتقاء سطح معرفتی و علمی خود قدم بردارند.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: بسیار عالمان و اسیران جنگی را داشته ایم، که در زندان موفق به نوشتن کتاب و کسب علوم مختلف شده‌اند.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه در انتخابات پیش رو، مسئولیت روحانیون در حفظ نظام و انقلاب اسلامی بیش از دیگران است، خاطر نشان کرد: انتخابات مانور انقلاب اسلامی است و این امنیتی که در کشور ایجاد شده به دلیل انسجام مردم و حضور آنان در راهپیمایی‌ها و انتخابات است.

وی افزود: دشمنان کوچکترین خیری به ما برسد، ناراحت می‌شوند و اگر همه شرور بر ما وارد شود، خوشحال می‌شوند و لذا وظیفه روحانیون است که در جهت ترغیب آحاد جامعه برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند.

ایشان با اشاره به فرازهایی از دعای افتتاح گفت: در دعای افتتاح یاد می‌گیریم که از خداوند، دولت کریمه‌ای را بخواهیم که در آن اهل اسلام عزیز هستند و اهل نفاق در ذلت به سر می‌برند.

در پایان از ۵ نفر برگزیدگان مسابقه نهضت عاشورا که ویژه روحانیون مستقر استان اصفهان برگزار شده بود، تجلیل شد.

گفتنی است ۱۵۰ روحانی در قالب طرح استقرار سازمان تبلیغات اسلامی در مناطق مختلف شهری و روستایی استان اصفهان مشغول تبلیغ هستند.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی