عنوان سال 1402

اوقات شرعی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: رمز پایداری انقلاب، تبعیت از ولی فقیه همراه با حفظ وحدت کلمه است.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی ۱۹ بهمن ماه در گردهمایی هیئات مذهبی شهرستان شهرضا با اشاره به اهمیت قدرشناسی نعمت های الهی در روایات ائمه معصومین(ع) اظهار داشت: در زمانه ای زندگی می‌کنیم که در میان همه اعصار ممتاز است و به گفته تحلیل گران درست گفتار و اندیشمندان جهان معاصر از صدر اسلام تا کنون به جز زمان پیامبر اکرم(ص) و واقعه فتح مکه در طول تاریخ سابقه نداشته است که مکتب حیات بخش اسلام ناب و تشیع در چنین ظفر و شکوهی قرار بگیرد.

وی با تاکید بر مشاهده، مطالعه و تحلیل وقایع پیرامون نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: اگر در خصوص عظمت نظام اسلامی اهل شناخت و بینش درست باشیم، آن‌وقت شکرگزار خواهیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه برخی چشم دیدن پیروزی های انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف را ندارند، افزود: بسیاری از مردم منطقه و دنیا به احوال مردم جمهوری اسلامی غبطه می خورند و لذا ما باید قدر موقعیت کنونی خود را بدانیم.

وی گفت: به لطف پروردگار و با رهبری امام گونه مقام معظم رهبری و همت مردم و مجاهدان راه حق، نظام جمهوری اسلامی در اوج عزت به سر می برد.

حجت‌الاسلام اروجی با اشاره به آیه ۳۰ سوره مبارکه فصلت اظهار داشت: آنانی که انقلاب الهی نموده و در راه حق و حقیقت استقامت کنند، قطعا پیروز خواهند شد و این وعده صدق خداوند است.

این مدیر فرهنگی رمز پیروزی انقلاب اسلامی را مکتب وحیانی، رهبر الهی، مردم مخلص در صحنه، همدلی آنان و متابعیت محض از ولی فقیه بیان کرد و اظهار داشت: اگر امروز قدرت های اول دنیا همه هزینه های خودشان را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بر باد رفته می بینند، به دلیل وجود ولی فقیه و متابعت مردم از ایشان است.

وی با بیان اینکه صِرف داشتن مردم خوب برای یک انقلاب کفایت نمی کند، خاطر نشان کرد: وفاق، همدلی و همراهی امام و امت بود که انقلاب اسلامی ایران به ثمر نشست وگرنه اگر امام معصوم هم باشد ولی همراهی با معرفت مردم وجود نداشته باشد، پیروزی حداکثری محقق نخواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه دشمن برای نفوذ در کشور تلاش های فراوان نموده و برای انتخابات ۷ اسفندماه حساب باز کرده است، گفت: تلاش دشمن این است که مسیر انقلاب را از طریق مستقیم منحرف کند و لذا به انتخابات جاری چشم دوخته است.

حجت‌الاسلام اروجی با بیان اینکه مساله نفوذ دشمن و سوء استفاده از ظرفیت بی بدیل هیئت های مذهبی در کشور جدی است، گفت: ضروری است تشکل های دینی و شبکه تبلیغی در سطح کشور با هوشمندی کامل در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات و دفع توطئه های دشمنان تلاش کنند.

وی رمز پایداری و مقاومت را تبعیت از ولی فقیه همراه با حفظ وحدت کلمه دانست و تاکید کرد: باید به کسانی رای دهیم که مطلقا با ولی فقیه، زاویه نداشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان همچنین در سخنان خود هدایت ارکان هیئات مذهبی با محوریت روحانیون بصیر، توجه بیشتر به برنامه های قرآنی در هیئات و ایجاد شور حسینی همراه با شعور را نیز مورد تاکید قرار داد.

گردهمایی هیئات مذهبی شهرضا ۱۹ بهمن ماه با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از پیشکسوتان و مدیران هیئات مذهبی در بیت الزهرا(س) این شهر برگزار شد.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی