عنوان سال 1402

اوقات شرعی

پایان سفر پروانه‌ها
کودکان خود را در هنر هنرمندان جست‌وجو می‌کنند
دبیر سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان گفت: لازمه پیشرفت توجه همگانی به کودکان است چراکه کودکان جهان خود را در زبان و هنر هنرمندان جست‌وجو می‌کنند تا هنجارهای جامعه را تمرین و مشق هم‌زیستی و زندگی اجتماعی را تجربه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیین اختتامیه سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان شامگاه چهارشنبه با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسؤولان شهری، هنرمندان و چند تن از کودکان و نوجوانان شین‌آباد و سر پل ذهاب برگزار شد.

در این مراسم علیرضا رضاداد صحبت خود را با پیام نوجوانان به مسؤولان و هنرمندان آغار کرد و اظهار داشت: روزها و سال‌ها با شتاب می‌گذرند، ستاره‌های دنباله‌دار رد می‌شوند، مشکلاتی به چشم می‌آیند و از سر باز می‌شوند، آدم‌هایی به چشم می‌آیند و آدم‌هایی از چشم می‌افتند، در این میان ما قشری سرشار از ایده و خلاقیت پشت خط شروع آماده‌ایم و مملو از شادی و شادابی، تشنه دیده شدن و شنیده شدن هستیم چراکه ما نوجوانیم و تا بی‌نهایت وقت نداریم، تا بی‌نهایت هم نوجوان نمی‌مانیم و نوجوانی بخشی از مسیر پرتلاطم و حساس زندگی ماست.

وی در ادامه افزود: ما گروهی هستیم که گاهی نادیده گرفته می‌شوند و گاهی هدف‌های‌مان لای دست و پا گم می‌شوند، ما پله‌ای حساس از کودکی به جوانی هستیم و در تلاشیم برای کسب اعتماد و فرصت از جامعه و مسؤولان و این راه دشوار برای ما زمانی زیباست که به ما مسؤولیتی داده و اعتماد و فرصت ایجاد شود، زمانی که حس ارزشمند بودن در همه ما شکل بگیرد، درست است که هیجانات و اخلاق خاص خودمان را داریم، اما همه دارای یک هدف هستیم و آن پیشرفت است.

دبیر سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان با تأکید بر این که لازمه پیشرفت  توجه همگانی به کودکان است، متذکر شد: لازمه پیشرفت توجه همگانی به ما از جمله توجه خانواده، جامعه، مسؤولان و هنرمندان  است چراکه ما جهان خود را در زبان و هنر هنرمندان جست‌وجو می‌کنیم تا هنجارهای جامعه را تمرین و مشق هم‌زیستی و زندگی اجتماعی را تجربه کنیم چراکه ما جوانان فردا و بزرگ‌سالان پس‌فردا هستیم، مگر شعار جشنواره این نیست که آن‌ها ارزشمندترین سرمایه‌های اجتماعی‌اند؟! پس بیش از این که دیر شود، ما را ببینید، بشنوید و بخوانید.

وی در پایان تصریح کرد: به رسم معمول باید گزارشی از روند برگزاری جشنواره ارائه می‌دادم، همچنین قصد داشتم از شور و شوق و مشارکت مردم در برگزاری این دوره از سراسر کشور بگویم اما دو روز پیش در جمع نوجوانانی بودم که من را مأمور کردند تا پیام‌شان را به گوش همه ازجمله هنرمندان، سینماگران و مسؤولان برسانم.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی