عنوان سال 1402

اوقات شرعی

در جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی برخوار مطرح شد؛

تعمیق باورهای مذهبی و دینی، یکی از راهکارهای اصلی در کاهش آسیب های اجتماعی

توجه ویژه به تعمیق باورهای مذهبی و دینی در سه گروه هدف (دانش آموزان ، والدین و همکاران فرهنگی) به عنوان یک راهکار در اولین جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی سال ۹۷ مطرح شد.

به گزارش صاحب نیوز؛ اولین جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی برخوار در سال ۹۷ صبح امروز با حضور رئیس اداره مراقبت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، فرمانده سپاه برخوار، کارشناسان پلیس فتا، اداره بهزیستی  شبکه بهداشت و درمان و فرماندهان بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی و شورای معاونین مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در سالن کنفرانس مدیریت برگزار شد.

این جلسه با هدف کیفیت بخشی به برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ضرورت همراهی و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های ارگان ها و نهادهای شهرستان به منظور جلوگیری از موازی کاری های آموزشی و برنامه ریزی برای سال تحصیلی 1397-1398 برگزار شد.

سعید باقری، رئیس اداره مراقبت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی استان در این هم اندیشی، اظهار کرد: برنامه های سال آینده پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس بیشتر بر دو محور مداخلات روانی – اجتماعی و توجه به اورژانس اجتماعی تأکید دارد.

در این جلسه، توجه ویژه به تعمیق باورهای مذهبی و دینی در سه گروه هدف (دانش آموزان، والدین و همکاران فرهنگی) به عنوان یکی از راهکارهای اصلی در کاهش آسیب ها مطرح شد و در پایان اعضا بر اساس ظرفیت و پتانسیل خود متقبل تأمین مدرس مربوطه در حوزه (فضای مجازی و سایبری، مشروبات الکلی، تحکیم خانواده، آموزش پیش از ازدواج، تاب آوری، روابط مخاطره آمیز دختر و پسر و…) شدند.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی