عنوان سال 1402

اوقات شرعی

شهید «محمود پهلوان نژاد» اول شهریور ۱۳۳۸ چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام ۲۱ خرداد ۱۳۶۰ در عملیات فرمانده کل قوا  به درجه رفیع شهادت نائل گردید و در گلستان شهدای اصفهان قطعه ثامن الائمه به خاک سپرده شد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

خدای من دلم در پرده های ظلمت پوشیده شده و جانم دچار کاستی گشته و عقلم مغلوب هوای نفسم گشته و هوای نفسم بر من چیره آمده طاعتم اندک و نا فرمانیم بسیار و زبانم اقرار کننده به گنا هان است چاره من چیست؟ ای پرده پوش عیبها ای دانای نهان ها ای بر طرف کننده ی غم ها همه گناهان منا بیامرز به احترام محمد و خاندان محمد ای آمرزنده، ای آمرزنده، ای آمرزنده به مهربانیت ای مهربان ترین مهربانان.

برادران من از موت نترسید مردن حیات است این عالم مرده است از مردن نترسید و نمیترسید (امام خمینی)

خدایا چه کنم بنده گی و طاعتم کم است ای پوشاننده ی عیب ها ببخش گناهانم را حفظ کن مرا و مرا به خود وا مگذار خدایا می خواهم به تو برسم حجاب ها قلبم را گرفته نمی گذارد تو را ببینم خدایا قدرت بیان درد ها را بده.

خدایا نمیدانم چه بگویم می خواهم وصیت کنم میخواهم به امت اسلام توصیه کنم که نیازارید قلب امام را این قلب پاک الهی را خدا بر ما منت گذاشته چنین رهبری از میان ما برگزید پیام ها و سخنان او را نصب العین خود قرار دهید.

 قرآن و نهج البلاغه را بخوانید در قرآن تدبر کنید.

 برادران و خواهران عزیز این ولایت فقیه است که ما را نجات داده و می دهد دست از دامنش بر ندارید اسلام از خود درست نکنید تندتر ازانبیاء و اولیا خدا نروید به دنبال انبیاء و اولیا خدا بروید.

خود را بسازید بروید در مساجد و آباد کنید این سنگر های اسلام را سعی کنید دین خود را به اسلام ادا کنید و از امتحان الهی خوب بیرون آیید من افتخار می کنم به سپاه پاسداران و امیدوارم برادران و خواهران پاسدار حیثیت خود را حفظ کنند که افتخار است پاسدار امام زمان بودن.

پدر و مادر عزیزم از شما تشکر می کنم که مرا تشویق و دعا می کردید و پیش از پیش از شما التماس دعا دارم و امیدوارم از من راضی باشید و من دعا گوی شما هستم امید است همه ما توفیق پاسداری از انقلاب اسلامی را پیدا کنیم و تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) این انقلاب را به پیش ببریم.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی