عنوان سال 1402

اوقات شرعی

لزوم اجرایی‌سازی دستورالعمل اقتصاد مقاومتی/ سیره شهدا رمز پیروزی در کارها

خبرگزاری فارس: لزوم اجرایی‌سازی دستورالعمل اقتصاد مقاومتی/ سیره شهدا رمز پیروزی در کارها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در مدیریت شهری وظیفه دولت، مدیران و مردم است که ورود کرده و مسائل را حل کنند باید دید که چگونه می‌توانیم در جهت صحبت‌های رهبر انقلاب قدم برداریم که سخنان ایشان اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کریم نصر اصفهانی پیش از ظهر امروز صد و سی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان پیشاپیش رحلت جان‌گداز رهبر کبیر انقلاب را به مردم شهیدپرور و انقلابی اصفهان تسلیت گفت و با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: اگر بخواهیم در آینده پیروزی‌هایی را همچون گذشته به دست آوریم باید مسائل را بیشتر بشناسیم، درک کنیم و برای پیشبرد آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: به‌عنوان مدیران یک شهر یکی از موضوعاتی که باید موردتوجه قرار دهیم جهاد کبیر در مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی است که جایگاه درخشانی را در مباحث آن داریم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ابلاغ دستورالعمل اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد: در مدیریت شهری وظیفه دولت، مدیران و مردم است که وارد شوند و مسائل را حل کنند و باید دید که چگونه می‌توانیم در جهت صحبت‌های رهبر انقلاب قدم برداریم که سخنان ایشان اجرایی شود.

سردار نصر درس اصلی خرمشهر در پیروزی‌های پیاپی را، حرکت برای خدا دانست و افزود: اگر بخواهیم برای خدا کارکنیم و به خرمشهرها برسیم باید سیره شهدا را الگو قرار دهیم و همیشه در خدمت مردم و خانواده‌ها قرار گیریم.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی