عنوان سال 1402

اوقات شرعی

در مراسم سالگرد شهید شاه‌سنایی مطرح شد
تحریم‌ها نتیجه گرای فتنه‌گران به دشمن/ چگونه در6 ماه صندوق ذخیره ارزی را خالی اعلام می‌کنند؟
نماینده سابق ولی‌فقیه در سپاه صاحب الزمان(ع) گفت: کسانی که در فتنه ۸۸ از ملت ایران خود شکست خوردند، با گرا دادن به دشمنان برای غلبه بر جمهوری اسلامی نقشه تحریم‌ها را کشیدند هرچند تحریم‌ها برای ما مضر بود اما فلج‌کننده نبود.

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، حجت‌الاسلام سید‌مهدی ابطحی شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت 9 دی و سالروز شهادت شهید مدافع امنیت سجاد شاهسنایی اظهار کرد: خداوند در آیات قرآن دو جبهه حق و باطل را معرفی می‌کند که از اول خلقت تاکنون این دو جبهه روبه‌روی هم بوده‌اند، از زمانی که خداوند به فرشتگان دستور داد بر آدم سجده کنید و شیطان این کار را انجام نداد، جبهه باطل ایجاد شد و تا امروز هم ادامه داشته است.

نماینده سابق ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان ضمن تشبیه حق به آب افزود: آب نافع برای مردم است و باطل به‌عنوان کف روی آب پس عمر کوتاهی دارد و تمام‌شدنی است و باید دانست پیروزی‌های نهایی از آن جبهه حق است، در جریان انقلاب سلامی به رهبری حضرت امام(ره)  این دو جبهه رویارویی شدیدی داشتند و درنهایت 22 بهمن که انقلاب پیروز شد جبهه باطل از خواب بیدار شد و تا توانست حرکات مختلفی انجام داد که ایجاد فتنه‌ها و جنگ تحمیلی از آن جمله بوده است.

شاه‌سنایی‌ها و حججی‌ها عصاره انقلاب هستند

وی خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ نتوانست پیروز شود پس با جنگ نرم به جنگ انقلاب و اسلام آمد تمام تلاششان را گذاشتند که کشور ما را از پای درآورند و به تعبیر مقام معظم رهبری ناتوی فرهنگی یکی از آن کارها بود  ثمره انقلاب بچه‌های دهه 70 و در رأس آن­ها شهید حججی و شهید شاه سنایی به‌عنوان اقتدار جهان اسلام  بودند.

ابطحی اذعان داشت: دشمن در فتنه 78 حرکتی را شروع کرد و بسیجیان در روز 22 تیرماه تمام فتنه را مثل یک کاغذ مچاله کردند و به زباله‌دان انداختند، بعد از آن انقلاب‌های رنگی و مخملی را پایه‌گذاری کردند و برای کشور ما این طرح­‌ها را دنبال کردند و  تمام امکانات خود را به میدان آورده‌اند سواره‌نظام و پیاده‌نظام، رسانه‌های مختلف و فضای مجازی همه و همه به میدان آمدند و امید داشتند که انقلاب از پای درآورند و می‌خواستند با ایجاد راهپیمایی‌هایی  اساس نظام را متلاشی کنند.

نماینده سابق ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) گفت: با مهره‌هایی که سال­‌های سال آموزش داده بودند، قبل از انتخابات کمیته صیانت از آرا راه انداختند و با اتهام به‌نظام اسلامی می‌خواستند جمهوری اسلامی ایران را متلاشی کنند، در انتخابات سال 88 بیش از 85 درصد مردم پای صندوق‌های رأی رفتند، بیش از 40 میلیون نفر رأی دادند که در نوع خود بی‌سابقه بود که در همین موضوع مقام معظم رهبری فرمودند: اگر این­ها خیانت نکرده بودند امروز قدرت جمهوری اسلامی خیلی از مسائل منطقه را حل می‌کرد، اما فتنه‌گران با آشوب‌های خود 40 میلیون رأی را به کام مردم تلخ کردند.

در زمینه اقتصادی هم به دشمن سیلی می‌زنیم

وی افزود: فتنه‌گران عامدانه این کار را کردند زمانی که رهبری فرمودند  این مسئله را تمام کنید، فردای آن روز مسجد و پایگاه­های بسیج را آتش زدند و مردم با درایت خود متوجه شدند که قصه انتخابات نیست آن­‌ها هدفشان اصل نظام بود، از نتانیاهو گرفته تا منافقین و پهلوی پشت این جریان قرار گرفتند و هدفشان نابودی جمهوری اسلامی بود.

ابطحی تصریح کرد: کسانی که در فتنه 88 از ملت ایران خود شکست خوردند، با گرا دادن به دشمنان برای غلبه بر جمهوری اسلامی نقشه تحریم‌ها را کشیدند، تحریم‌ها برای ما مضر بود اما فلج‌کننده نبود  ملت ایران در جنگ نظامی، فرهنگی و سیاسی دشمن را به‌زانو درآورده و می­تواند در جنگ اقتصادی هم سیلی محکمی به‌صورت دشمنان نظام بزند.

چگونه شش ماهه صندوق ذخیره ارزی خالی شده؟

عضو مجمع ائمه جمعه اصفهان بیان کرد: وزیر خارجه عنوان کرده هدف برجام اقتصادی نبوده است و رئیس‌جمهور هم می­­گفت اگر برجام اجرا شود اجناس 20 درصد ارزان می‌شود، پس چه شد؟ این چه خوابی است که برای کشور دیدند، می‌گویند کشور را با صندوق خالی تحویل گرفتیم، این‌ها خیلی حرف است، به کجا گرا می‌دهید، شما که 5 تیرماه اعلام کردید وضع ذخایر ارزی کشور بهتر از هر زمان است حالا چرا عنوان می‌کنید صندوق ارزی کشور خالی است.

وی گفت: ارز نداشتید و این‌طور ارز کشور را حراج کردید یا داشتید و مردم را فریب دادید و این بلا را بر سر ارز و طلای کشور آوردید، زندگی مردم را به برجام گره زدید سرمایه‌های مردم و کشور را بر باد دادید، بیش از چندین مورد به کشور خسارت زدید 200 کیلوگرم اورانیوم غنی‌شده باارزش 18 میلیون دلار داشتیم که تمام آن را اکسید کردید، 14 هزار سانتریفیوژ برای اقتصاد مردم برچیده شد که اقتصاد مردم هم هم‌زمان با آن از بین رفت و آب‌سنگین اراک که سالیان سال احمدی‌مقدم­‌ها برای آن زحمت‌کشیده بودند با بتن پر کردید، هدف شما اقتصادی نبود.

فتنه‌گران پرمدعاتر از همیشه طلبکار مردم هستند

ابطحی اظهار داشت: همان‌­ها که فتنه 88 را برپا کردند امروز پرمدعاتر از همیشه طلبکار مردم شدند و هدفشان این است فشار بر مردم آن‌قدر وارد شود که مردم از همه‌چیز زده شوند و زمینه را فراهم کنند برای کسانی که دل به دل به دشمن دادند؛ در همین مورد"مقام معظم رهبری" به دانشجویان توصیه کرده که وظیفه شما این است که به‌عنوان بسیجی از مسئولین مطالبه گری کنید و بپرسید چرا کشور را به این شکل درآوردید.

نماینده سابق ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) ضمن اشاره به مشکلات اقتصادی مردم افزود: وظیفه ما در این شرایط اول تیزبینی و دیدن حرکت‌هایی که در کشور رخ می­دهد و دوم گوشمان به فرمان‌ها رهبری باشد، گرگ­هایی که امروز در کشور ما هستند نقشه‌هایی برای کشور دارند و اگر از رهبری پیروی نکنیم پیروز نخواهیم شد، همان‌طور که در سال 57 دشمن را از ایران راندیم در دهه 90 هم از منطقه بیرونشان خواهیم کرد، حضور مخفیانه ترامپ در خاورمیانه و رد ملاقات او توسط سران عراق بهترین عیدی آغاز سال نو مسیحی بود.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم هم ضمن تقدیر از خانواده شهید امنیت سجاد شاه سنایی، لوح یادبودی از طرف ناحیه بسیج شهرستان به خانواده شهید اهدا شد.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی