عنوان سال 1402

اوقات شرعی

حجت الاسلام اروجی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در همایش مدیران و نخبگان کانونهای فرهنگی تبلیغی طی سخنانی به تبیین سیاست‌های جدید حجت الاسلام والمسلمین قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی اشاره و اظهار کرد: تمامی ظرفیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی اعم از شبکه گسترده تبلیغ دین، شبکه مداحان، جامعه قرآنی، دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی و جمعیت بانوان فرهیخته در راستای این اولویت‌ها فعالیت می‌کنند.
وی خاطر نشان کرد: البته این ماموریت منافی توجه به سایر اقشار جامعه نیست ولی همت و توان اصلی فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی به سمت نیروهای مذهبی و انقلابی و جوانان و نوجوانان است.
وی گفت: در همین راستا مهمترین محورهای حرکت، ترسیم آینده روشن و تبیین افول قدرت‌های استکباری و بن بست تمدن غربی است.
حجت الاسلام اروجی با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: این جنگ، جنگ روایت ها، اراده ها و تحلیل هاست و گرنه پیروز واقعی جنگ مشخص است و باید برای مخاطب خود تبیین کنیم که با وجود مشکلات هرگز در بن‌بست نیستیم.
وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته روز به روز پیشرفت داشته و در منطقه قوی‌تر شده است و حتی اگر امروز در بین مردم انتقادی دیده می‌شود ناشی از رسوخ ارزش‌های دینی در فرهنگ جامعه است و لذا برخی کژی‌ها را بر نمی‌تابند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: در اصل بسیاری از انتقادهای مردم به این واسطه است که چرا نظام اسلامی از برخی آرمان‌ها دور شده است و در اصل این نوع انتقاد هم جزئی ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی ناامید نشدن مردم از ادامه راه انقلاب است و نباید در چنین شرایطی که انقلاب اسلامی در مسیر پیروزی قرار گرفته است، احساس ناامیدی کنیم.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی