عنوان سال 1402

اوقات شرعی

حجت الاسلام والمسلمین اروجی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در پی حمله تروریستی به اتوبوس سپاه در زاهدان پیامی صادر کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین اروجی در این پیام آورده است:


بسم رب الشهداء و الصدیقین
حمله انتحاری عناصر خود فروخته و دست‌نشانده استکبار جهانی در جاده خاش-زاهدان که منجر به شهادت تعدادی زیادی از پاسداران جان بر کف به خصوص فرزندان پاک و دلاور استان اصفهان شد، نشان از خشم و شکست دشمنان اسلام و انقلاب است.
دشمن زبون که از بلوغ چهل سالگی و ورود به دهه کمال انقلاب اسلامی به شدت عصبانی و خشمگین شده است، می‌کوشد با این گونه حملات تروریستی و مذبوحانه، امنیت ایرانی اسلامی را خدشه‌دار کند ولی بداند نه تنها با این اقدامات خبیث و شنیع، ذره‌ای از اراده غیورمردان ایران اسلامی و ملت شریف ایران در مبارزه با ظلم و استکبار کاسته نمی‌شود، بلکه با عزمی راسخ‌تر برای حفظ و پاسداشت ارزش‌های دینی و انقلابی، جهادگونه تلاش کرده و در مقابل هرگونه تعدّی و تجاوز به میهن اسلامیمان ایستادگی می‌کنند.
اینجانب شهادت مظلومانه فرزندان شجاع ایران اسلامی و مدافعان عزیز وطن را به محضر حضرت ولی‌عصر (ارواحنا له الفداء)، مقام معظم رهبری (مدّظلّه العالی)، مردم عزیز ایران اسلامی و به ویژه مردم شریف استان اصفهان و خانواده‌های معظم این شهدای گرانقدر تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علوّ درجات برای آن عزیزان و شفای عاجل مصدومان این حادثه را خواستارم.


رحمت الله اروجی
۱۳۹۷/۱۱/۲۵

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی