عنوان سال 1402

اوقات شرعی

همایش «گلدانی برای مادر» در شب میلاد حضرت زهرا(س)، با هدف تکریم همسر، مادران و خواهران شهدا، در آران و بیدگل برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، در این همایش که با هدف تکریم همسر, مادران و خواهران شهدا توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل برگزار شد, حجت الاسلام اروجی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: یکی از دسیسه های امروز دشمن هجوم به مقام مادران است.
وی افزود: مفتخریم که پیرو دختر رسول خدا(ص) و ام ابیها هستیم و باید این افتخار را در جامعه فریاد بزنیم.
مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان ضمن اشاره به حلول سال ۹۸ و همزمانی آن با میلاد حضرت علی(ع) اضافه کرد: یکی از درسهای حضرت زهرا علیهاسلام ایثار و از خودگذشتگی است و باید از رفتار و عمل ایشان درس بگیریم.
حجت الاسلام اروجی گفت: با دسیسه‌های دشمنان اسلام و قرآن، درسهای مکتب اهل بیت علیهم السلام و معارف اسلام ناب، در حال تبدیل و تغییر است و دشمن به دنبال آسیب وارد کردن به مفاهیم ارزشمند آن هستند.
حجت الاسلام اروجی تاکید کرد: باید بدانیم که هر چه از کار خیر انجام دهیم، خداوند بدان واقف است؛ ما پیرو منطق حضرت زهرا علیهاسلام هستیم و سوره توحید در شأن خانواده امیرالمومنین علیهم السلام آمده است.
وی افزود: نظام اسلامی و مکتب اسلام ناب در اوج ظفرمندی است و صبر و مقاومت آحاد مردم و به خصوص جبهه مقاومت در حال ثمربخشی است و قله پیروزی‌های بزرگ نزدیک است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه حضرت زهرا(س) شهیده راه ولایت است، افزود: ما هم باید پیرو ولایت باشیم تا هرچه زودتر پیروزی‌های جبهه اسلام ناب محقق شود و ان‌شاءالله به زودی چشممان به نور وجود امام زمان(عج) روشن شود.

اسماعیل بایبوردی فرماندار اران و بیدگل نیز در این همایش سخنانی ضمن تسلیت شهادت پاسداران حادثه خاش,زاهدان گفت: این عزت و سربلندی نظام مرهون ایثارگری مردان و زنان غیرتمند و ولایتمدار نظام اسلامی است,
وی افزود: به پاس خدمات مادران سرزمینمان از همه آنان به خصوص خانواده و مادران شهدا تقدیر می کنم و دست آنان را می‌بوسم.
اهدای گلدان و شاخه های گل به مادران شهید، تجلیل از خانواده چهار شهید مدافع حریم امنیت شهرستان های آران و بیدگل و کاشان، از دیگر برنامه های این همایش بود.
در این همایش قرعه کشی مسابقه قرانی چلچراغ که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل برگزار شده بود, انجام گردید و بیش از ۷۰ نفر سفر مشهد و هدایای نقدی و غیرنقدی دریافت کردند.

پیش از این همایش، غبارروبی ضریح مطهر امامزادگان هاشم بن علی(ع) و فاطمه بنت العسکری(ع) نیز با حضور حجت‌الاسلام اروجی برگزار شد.

برای مشاهده گزارش تصویری همایش گلدانی برای مادر، «اینجا» کلیک کنید.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی