عنوان سال 1402

اوقات شرعی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: مهمترین هدف دشمن در مقابله با انقلاب و ارزش‌های اسلامی، تضعیف مبانی خانواده است.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی در همایش"خیمه‌های بهشت" در شهرضا ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب، اظهار کرد: ماه‌های رجب‌المرجب، شعبان‌المعظم و رمضان‌المبارک بهار معنویت هستند و خوشا به حال آنان که با خانه‌تکانی دل وارد آن می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری مجالس مذهبی در کلام ائمه معصومین (ع) گفت: برگزاری مجالس بزرگداشت ولادت و شهادت اهل بیت(ع)، فرصت مناسبی برای ترویج مبانی اسلامی و احکام الهی است.

وی با اشاره به بخش‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر با مداحان، یادآور شد: دشمنی مخالفان اسلام با این آیین الهی، همواره در طول تاریخ وجود داشته و تازگی ندارد، اما امروز رویارویی کفر و اسلام وارد مرحله تازه‌ای شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان اضافه کرد: در شریط فعلی هم، در جهان پیروان حق و باطل وجود دارند، ولی مردم ایران در صف حق و حقیقت قرار دارند و کسانی که در اروپا یا آمریکا با نظام اسلامی مخالفت می‌کنند، مانند کسانی هستند که در برابر پیامبران الهی ایستادگی می‌کردند.

وی گفت: پس گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود همه دشمنی‌ها، ملت ایران قدرتمندتر از گذشته و دشمنان آنان ضعیف‌تر از گذشته هستند، ابرقدرت‌هایی که از همه امکانات جهان مادی برخوردار بودند از هیچ تلاش برای شکست انقلاب اسلامی فروگذار نکردند، اما پس از ۴۰ سال هیچ دستاوردی نداشته‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه ملت ایران درس استقامت در برابر ظلم را از امام راحل(ره) آموخته‌اند، یادآور شد: مجالس روضه امام حسین(ع) که همواره ابزاری برای ترویج معارف اسلام و بیان مصائب شهدای کربلا بوده، امروز به یکی از مهمترین پشتوانه‌های انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام اروجی با بیان اینکه نخستین و مهمترین هدف دشمن در مقابله با انقلاب و ارزش‌های اسلامی، تضعیف مبانی خانواده است، تصریح کرد: جوان‌گرایی و رفع موانع ازدواج و فرزندآوری، مهمترین نیازهای جامعه برای مقابله با این دسیسه دشمنان است.

در این همایش از 200 نفر از بانیان مجالس روضه خانگی در شهرضا قدردانی شد.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی