عنوان سال 1402

اوقات شرعی

آئین معارفه سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و فرماندار، ائمه‌ جمعه شاهین‌شهر و گرگاب، شهردار و جمعی از فعالان فرهنگی و مسئولان تشکلهای دینی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، در این آیین حجت الاسلام اروجی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده نهضت پیامبر اکرم(ص)‌ است، گفت: همه‌ی تحلیلگران معترفند با پیروزی انقلاب اسلامی یک تحول در جامعه‌ی بشریت شکل گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن بیان اهمیت و ضرورت انجام هوشمندانه فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی برای مقابله با جنگ رسانه ای و فرهنگی دشمن، مهمترین ماموریت های سازمان تبلیغات اسلامی را برشمرد.

بصیری فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه نیز در سخنانی، جایگاه اداره تبلیغات اسلامی را بسیار مهم بیان کرد و گفت: ما در شرایط دشوار جنگ نرم فرهنگی و اقتصادی به سر می‌بریم و همه باید هوشیار باشیم و گوش به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مقابل هجمه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

وی افزود: جنگ فرهنگی امروز دین و دیانت مردم را هدف قرار داده است و ما وظیفه داریم در کنار مردم بایستیم و مستحکم تر از گذشته به مردم خدمت کنیم، چرا که به برکت اخلاص و مقاومت مردم پیروزی نهایی از آن ملت ما خواهد بود.

در این آیین از زحمات حجت‌الاسلام محمود مرادی قدردانی شد و حجت‌الاسلام حسن بابایی به عنوان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر و میمه معرفی شد.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی