عنوان سال 1402

اوقات شرعی

مراسم تقدیر از اعضای جمعیت بانوان فرهیخته استان اصفهان با حضور کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان، صدیقه بهشتی نژاد کارشناس امور فرهنگی بانوان و دبیر جمعیت در این مراسم طی سخنانی به نشست‌ها و رویکردهای کارگروه‌ها اشاره کرد و گفت: تصویب 110مصوبه و اجرای 80 مورد آن در آموزشگاههای آموزش و پرورش و حوزه های علمیه، و ارائه 5 طرح به  استانداری از مهمترین فعالیتهای جمعیت بانوان فرهیخته طی سال جاری بوده است.

 وی گفت: ایجاد جمعیت بانوان در شهرستانهای بزرگ مانند خمینی شهر، شاهین شهر و... از دیگر برنامه‌های این جمعیت است، چراکه با توجه به ظرفیتهای موجود نیاز به چنین برنامه‌ای وجود دارد.

دبیر جمعیت بانوان فرهیخته و فعال عرصه فرهنگی دینی استان خاطرنشان کرد: جذب پلکانی افراد به عنوان یاوران جمعیت یکی از اصول مهم در پیشبرد اهداف جمعیت بانوان و توجه به آینده  جهت ایده سازی و فعالیتهای منظم و منسجم فرهنگی است.

در ادامه دکتر فاضل رئیس جمعیت بانوان فرهیخته با بیان خلاصه فعالیتهای انجام شده جمعیت، تصریح کرد: هر جمعیت در استان‌ باید چهار کارگروه را تشکیل دهد که  براساس بیانات رهبر انقلاب مبنی برگام دوم انقلاب یک کارگروه با این نام در سال آینده تشکیل می شود.

وی بیان کرد: هدف از تشکیل خانواده به آرامش رسیدن انسان از لحاظ روحی و جسمی است که برای آن برنامه‌ها و الگوی‌های بسیاری از جمله سبک زندگی اسلامی و ایجاد نشاط وشادی در خانواده است و اگر بتوانیم الگوی سبک زندگی اسلامی را در جامعه پیاده کنیم، به این مقصود خواهیم رسید .

در پایان با اهداء هدایایی از فعالیتهای اعضای جمعیت طی سال جاری تقدیر به عمل آمد.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی