عنوان سال 1402

اوقات شرعی

نشست هماهنگی تشکلهای دینی اصفهان با موضوع خدمت رسانی به مناطق سیل زده، با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی و جمعی از خیرین، مسئولان هیئات مذهبی و تشکلهای دینی مردمی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، در این نشست که با حضور جمعی از خیرین، هیئات مذهبی و تشکلهای مردمی برگزار شد، حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان، به روایتی در خصوص دوستداران خداوند اشاره کرد و گفت: به فرموده پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) ، هر کس دوستدار سیدالشهدا علیه‌السلام باشد، دوست و رفیق خداوند است و این توفیق به شما عزیزان عنایت شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه بر اساس روایات دستگیری نیازمندان، ویژگی بارز شیعیان است، افزود: شما به سیره اباعبدالله علیه‌السلام اقتدا کرده‌اید، همچنان که حضرت در روایتی می‌فرمایند: درخواستهای مردم به سوی شما از نعمتهای خدا است و نباید از این نعمت‌ها خسته شویم.

حجت الاسلام اروجی با بیان اینکه حادثه سیل اخیر در کشور یکی از این فرصت های طلایی است، افزود: به نظر بنده بیشتر از آنی که سیل‌زدگان نیازمند کمک ما باشند، این ما هستیم که نیازمند انجام وظیفه در قبال ایشان هستیم، چرا که هم رفع گرفتاری از هموطنانمان کرده‌ایم و هم ذخیره روز قیامت و اسباب عاقبت به‌خیری برای خودمان و نزدیکانمان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه از همان لحظات اولیه وقوع سیل در استانهای شمالی و غربی کشور، خیرین، مساجد، حسینیه ها، هیئات مذهبی و بازاریان و دستگاههای مختلف کشور حضور و دغدغه خدمت‌رسانی به هموطنانمان را داشتند، اظهار کرد: شما دوستان خدا که به دعوت شورای هیئات مذهبی برای عملیاتی کردن یک همت بلند دور همدیگر جمع شدید و در عرصه مسلمانی و پیروی از امام خویش انجام وظیفه می‌کنید، همچنان که در آوردگاه اربعین حسینی همراه دیگر مردم عزیز کشورمان درخشیده‌اید، در این موقعیت خاص نیز خوش درخشیده و روشنی چشم نظام اسلامی و آبروی دیار ولایتمدار و شهیدپرور اصفهان می‌باشید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه با وقوع این حوادث میدان بزرگ مجاهدت برای ما باز شده است، گفت: این نشست برای هماهنگی و انسجام بیشتر در خصوص خدمت‌رسانی بهتر به مردم گرفتار در مناطق سیل‌زده کشور تشکیل شده و انتظار می رود همچنان که با ندای شورانگیز عزاداری سیدالشهدا علیه السلام در ماه محرم وصفر، تلاش و خدمت می‌کنیم، در این عرصه نیز باید با همان روحیه وارد صحنه شویم و هموطنانمان را یاری برسانیم.

در این نشست پس از ارائه گزارشی از روند خدمت‌رسانی و توزیع اقلام و ارزاق در مناطق سیل زده (استانهای لرستان، خوزستان و گلستان و ...) توسط سیدرضا اخروی رئیس شورای هیئات مذهبی اصفهان، مجید صابری نماینده سپاه صاحب الزمان(عج) و برخی مدیران تشکلهای مردمی و نهادها، اقلام مورد نیاز مناطق اعلام گردید و مقرر شد به منظور نظم و انسجام بیشتر، کمکهای جمع‌آوری شده در یک نقطه متمرکز و از طریق نهادهای مربوطه برای مناطق سیل‌زده ارسال شوند.

در این نشست همچنین تاکید شد: مواد غذایی همچون برنج و حبوبات و آرد و لباس مهمترین اقلام مورد نیاز اولیه در مناطق سیل‌زده است.


گزارش تصویری:↓

حضور خیرین  و مسئولان هیئات مذهبی اصفهان



حجت الاسلام اروجی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان




سید رضا اخروی رئیس شورای هیئات مذهبی شهر اصفهان


 


انگوری زاده خیر اصفهانی و رئیس بیمارستان زهرای مرضیه(س)



مجید صابری نماینده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان


 

 

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی