عنوان سال 1402

اوقات شرعی

اولین نمایشگاه زنان و رونق تولید در اردیبهشت ماه جاری توسط جمعیت بانوان فرهیخته استان اصفهان و با همکاری دانشگاه معارف برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، در هفته پایانی اردیبهشت‌ماه جاری جمعیت بانوان فرهیخته با همکاری دانشگاه معارف به پرپایی نمایشگاهی به منظور انعکاس کالای ایرانی با هدف رونق تولید اقدام کرد.
خانم فاضل گفت: اعضای جمعیت بانوان فرهیخته با حضور در غرفه‌های این نمایشگاه پاسخگوی سؤالات مراجعان بودند.
وی با بیان اینکه ثبت نام متقاضیان شرکت در این نمایشگاه از نیمه فروردین ماه آغاز شد، گفت: بخش عمده نمایشگاه به عرضه پوشاک، کیف و ملزومات حجاب اختصاص دارد، سایر محصولات همچون صنایع دستی، و مواد خوراکی و بهداشتی و آرایشی دراین نمایشگاه به فروش می‌رسد.
رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان اصفهان بیان کرد: یکی از ویژگی‌های نمایشگاه زنان و رونق تولید حضور بانوان کارآفرین است که محصولات ساخته دست خود را با قیمت بسیار مناسب عرضه می‌کنند. در این نمایشگاه تولیدکنندگان بومی حضور دارند و می توانند به معرفی محصولات تولیدی خود بپردازند.
وی با تاکید بر نقش تاثیرگذار نمایشگاه بر توسعه رونق تولید، برپایی این نمایشگاه را فرصتی برای رونق تولید دانست که امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به این عنوان نامگذاری شده است.



 


تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی