عنوان سال 1402

اوقات شرعی

با حضور مسئولان اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات فوتسال هیئت های مذهبی اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، و باحضور مسئولان اداره کل تبلیغات اسلامی مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات فوتسال هیئت های مذهبی اصفهان برگزار شد.

این دوره از مسابقات که با استقبال پرشور و با نشاط جوانان مذهبی و هیئتی اصفهان همراه شد با حضور ۱۶ تیم فوتسال از هیئت های مذهبی بخش های ۱۲ گانه شهر اصفهان به مناسبت ایام عید سعید غدیر خم آغاز شد که به دلیل شرایط کرونا و تعطیلی کلیّه مراکز ورزشی و به دستور اداره کل ورزش و جوانان استان و با توجه به ایام ماه محرم و صفر، مسابقات با وقفه ای ۲ماهه همراه شد.

فینال این دوره از مسابقات در سالن ورزشی امین برگزار شد و تیم فوتسال فاطر جی قهرمان این دوره از مسابقات فرهنگی-مذهبی شد.

همچنین براساس نتایج اعلام شده، تیم سادات بنی فاطمه خواجو و تیم نصرمن الله آفاران موفق به کسب مقام دوم و سوم این مسابقات شدند و تیم سید الشهدا(ع) ملک شهر مقام چهارم را کسب نمود.

این بازی ها در ۴گروه ۴ تیمی قرعه کشی و مسابقات به صورت گروهی برگزار و از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعد صعود کردند و در نهایت ۸ تیم راه یافته به صورت تک حذفی با یکدیگر بازی و ۴ تیم نهایی مشخص شدند.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی